Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:57:27 GMT

۷ پیشنهاد هوشمندانه برای سفرهای ارزان تابستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۶۰۳۹

۷ پیشنهاد هوشمندانه برای سفرهای ارزان تابستانی

برای اقامت از مرکز شهر فاصله بگیرید. توجه داشته باشید در همه جای دنیا نرخ هتل‌ها در مرکز شهر بسیار گرانتر از حومه شهر است. اگر سفرتان تفریحی است و یک اتاق برای قرار دادن وسایل و استراحت شب نیاز دارید، بهتر است در حومه و یا حتی خارج از شهر به دنبال اتاقی برای استراحت باشید. لزومی ندارد که در مرکز شهر اتاق رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرویس سبک زندگی فردا؛ بشیر قلی‌زاده سرچشمه: در کشور ما مردم با پایان کار مدارس و دانشگاه‌های فرزندان، خود را برای سفرهای تابستانی آماده می‌کنند. اکثر خانواده‌ها فصل تابستان را به خاطر شرایط ویژه‌ای که نسبت به دیگر فصول سال دارد، برای سفر انتخاب می‌کنند. شاید تابستان تنها فصلی باشد که می‌توان با خیال راحت به کوه‌ها، جنگل‌ها و دریا سفر کرد. گرمای طاقت فرسای تابستان در کلان شهرها نیز مزید بر علت می‌شود تا مردم برای رهایی از چنین وضعی به طبیعت و شهرهای خنک‌تر پناه ببرند. به همین خاطر جاده‌ها به استثنای ایام تعطیلات و نوروز، در این فصل از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است. با این تفاسیر همه ما دوست داریم با صرف هزینه کمتر از سفر خود لذت بیشتری ببریم. در این یادداشت سعی شده است، شما را با روش‌هایی آشنا کنیم که با پیروی آز آن می‌توانید یک سفر ارزان، هوشمندانه و خاطره انگیز داشته باشید.

۱. به دنبال بلیط های ارزان باشید
شما به احتمال زیاد در برخی از سایت‌ها و کانال‌های دنیای مجازی که بلیط‌های ارزان قیمت ارائه می‌دهند عضو هستید. چک کردن روزانه این گونه سایت‌ها به شما کمک می کند تا از میزان بهای بلیط در سفرهای هوایی و حتی زمینی بیشتر آشنا شوید. امروزه با رقابتی که بین اینگونه سایت‌ها برای جلب رضایت مشتری صورت می‌گیرد، باعث شده که ما با صرف کمترین هزینه به تمامی اطلاعات درباره هتل، نوع پرواز و حتی غذاهای سرو شده در هنگام سفر آشنا شویم. کافیست عضو یک و یا چند تا از این سایت‌ها و شبکه‌های مجازی شوید. بیشتر بخوانید: توصیه‌هایی برای خوابیدن در هواپیما سعی کنید با این سایت‌های فروش بلیت و امکانات رفاهی بیشتر در تعامل باشید و با پرس و جو به دنبال ارزانترین و به صرفه ترین آژانس برای سفر خود باشید. شک نکنید که آژانس‌هایی که شما در آن‌ها عضو هستید، جدیترین و ارزانترین بلیط های سفر را در اسرع وقت در اختیارتان قرار می‌دهند، فقط کافیست آنلاین باشید. شبکه‌های اجتماعی آنلاین نیز می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند. فقط قبل از خرید بلیط، جزئیات ارائه خدماتشان در طول سفر را خوب مطالعه کنید تا متضرر نشوید. در این گونه صفحات مجازی به طور معمول بلیت‌های ارزان و با کیفیت چون در تعداد کمی ارائه می‌شوند، خیلی زود به فروش می‌رسند.
۲. برنامه‌ریزی داشته باشید
برنامه‌ریزی در هر کاری باعث پیشرفت آن می‌شود. شما برای اینکه در سفر پیش رو دچار مشکل نشوید. باید برنامه‌ریزی داشته باشید. یادتان باشد پولی را برای حوادث پیش بینی نشده در نظر بگیرد، امکان بروز حادثه در هر سفری دور از انتظار نیست. در یک برنامه طولانی سفر، هتل‌هایی را انتخاب کنید که دارای خدماتی چون صبحانه، پارکینک و وای‌فای باشند. این گونه موارد را می‌توان در هنگام رزرو بلیط توجه کرد تا با توجه به پولی که پرداخت می‌کنید، بیشترین استفاده را ببریید.
۳. خرید بلیط در لحظه آخر
از انعطاف‌پذیری خود بهره ببرید. کریس مک گینیس، سردبیر یک سایت گردشگری، با دو دهه تجربه در مورد سفر کردن می‌گوید:«توانایی انطباق پذیری قدرت شخص سفر کننده در طول مسیر سفر را نشان می‌دهد». وی درباره کم کردن هزینه در سفرهای گرانقیمت به نکته بسیار ظریفی اشاره می‌کند و می‌گوید: در زمانی که هجوم مردم برای سفر کردن کم است، به سفر بروید در زمان‌هایی مثل قبل و بعد از سال نو، یا فصل سفر خود را تغییر دهید. اگر این امکان برای شما فراهم باشد و نیز تورهای لحظه آخری را از دست ندهید، معمولا آژانس‌های مسافرتی تا ساعت خاصی را برای فروش بلیط خود قرار می‌دهند، اگر گنجایشی را که مد نظرشان است، پر شود مابقی بلیط را تا نصف قیمت واقعی و حتی کمتر ارائه می‌دهند. البته این نوع خرید کردن در لحظه آخر برای کسانی که انعطاف پذیر نبوده و دارای شرایط شغلی خاصی هستند توصیه نمی‌شود.
۴. از مرکز شهر فاصله بگیرید
برای اقامت از مرکز شهر فاصله بگیرید. توجه داشته باشید در همه جای دنیا نرخ هتل‌ها در مرکز شهر بسیار گرانتر از حومه شهر است. اگر سفرتان تفریحی است و یک اتاق برای قرار دادن وسایل و استراحت شب نیاز دارید، بهتر است در حومه و یا حتی خارج از شهر به دنبال اتاقی برای استراحت باشید. لزومی ندارد که در مرکز شهر اتاق رزرو کنید. سعی کنید وقتی از هتل‌های حومه شهر استفاده می‌کنید این هتل‌ها ترجیحا به ایستگاه مترو و یا اتوبوس دسترسی داشته باشد تا با آن‌ها جابجا شوید. شما با این کار مقدار قابل توجهی پول برای خود ذخیره می‌کنید. اگر در اواخر تعطیلات سفر می‌کنید به دنبال هتلی باشید که به دنبال شناخته شدن است، چون به طور معمول اینگونه هتل‌ها تازه تاسیس هستند و برای جلب مشتری خدمات را پایینتر از هتل‌های سرشناس با همان کیفیت ارائه می‌دهند.
۵. جوانب مثبت را در نظر بگیرید
در هنگام سفر به دنبال جوانب مثبت باشید. جانی جت یک وبلاگ نویس معروف، وی بیش از ۲۰۰ شب از طول سال را در خارج از خانه به سر می‌برد. او می‌گوید یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌ها در طول سفر نظارت بر آخرین اخبار سفر توسط آژانس‌ها و شبکه‌های مجازی مربوط به آن است. شما با عضو شدن در چنین سایت‌هایی جزء اولین کسانی هستید که از نرخ بلیط و خدمات مربوط به آن مطلع می‌شوید.
۶. جایگزینی برای هتل‌ها پیدا کنید
باهوش باشید، همانطور که جانی جت اشاره می‌کند؛ اغلب ماه‌ها فقط به فکر گزینه‌های اصلی سفر از جمله: هتل‌ها، کرایه چادر و یا کابین، و کرایه اتومبیل‌ها هستیم. با این تفاسیر لیستی بسیار بزرگ در این رابطه در اختیار داریم که بسیار برای انجام آنها وقتمان تلف می‌شود. برای اینکه از هتل‌دار‌ها اتاق اجاره کنیم، بهتر است برای صرفه جویی در هزینه از صاحب خانه‌ها بطور مستقیم بدون واسطه اتاق اجاره کرد. فقط کافیست در محلی که به سر می‌برید از اهالی محل سراغ کسانی که خانه اجاره می‌دهند را بگیرید. شما با این کار بدون واسطه می‌توانید اتاقی را برای خود اجاره کنید و به محل تفریح و سفر خود نیز دسترسی بیشتری داشته باشید. بیشتر بخوانید: چگونه خواب بهتری در سفر داشته باشیم؟

وی در ادامه می‌گوید: استفاده از ناوگان عمومی در شهرها مثل مترو، اتوبوس، و قطارها می‌توانند حداقل ۵۰ درصد هزینه سفر درون شهری شما را بکاهد. سعی کنید نقشه‌ها، برنامه‌ها و راهنماهای سفر هر منطقه را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید. شما با این کار در خطوط متروهای پیچیده چون شهر مسکو و لندن دچار مشکل نمی‌شوید و نیازی نیست از مردم برای رسیدن به مقصد خود کمک بگیرید. برنامه‌هایی مانند MetrO به شما اجازه می‌دهند، سیستم‌های حمل و نقل در جهان را مطالعه کرده و با دانلود کردن، از آخرین وضعیت آنها با خبر شوید.
۷. استفاده از پاداش آژانس‌ها
اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی با سن و وابستگی شما با هر گروهی که ممکن است به صرفه جویی‌های منحصر به فرد منجر شود، آگاه است. اگر شما دارنده یک کارت اعتباری باشید، با توجه به مزایای خرید می‌توانید از مزایای هر چند سفر یک سفر مجانی بهره ببرید. این کار در دراز مدت به نفع شما خواهد بود. حتی اگر شما در سطح خیلی بالا هم باشید، وفاداری خود را به شرکت‌های هواپیمایی، هتل یا اجاره اتومبیل کرایه‌ای ثابت کنید، گاهی اوقات مشارکت می‌تواند منجر به صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای یا احتمالا امتیاز پاداش منجر شود که بعدا پول شما را ذخیره می‌کند. به یاد داشته باشید صرفه جویی جزئی از قانون بقاست.
منبع:forbes

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند

خدمات سئو سایت راه حل کسب و کارهای موفق برای جذب مشتری است. یک بار به تغییر رفتار افراد در چند سال گذشته نگاهی بیاندازید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کینگ کانتنت، برای پاسخ به هر سوال، پیدا کردن یک آدرس و یا یک فروشگاه احتمالا جستجو در گوگل از جمله اولین کارهایی است که انجام می دهید(عالیجناب محتوا). 

 در این زمینه، دو رویکرد متفاوت وجود دارد: سئو حرفه ای و سئو ارزان قیمت. سئو حرفه ای شامل استراتژی های پیشرفته، تحقیقات عمیق و فعالیت های بهینه سازی جامع است که توسط متخصصان سئو انجام می شود. از طرف دیگر، سئو ارزان قیمت معمولاً شامل کارهای ساده ای است که با هزینه کمتری انجام می گردد.

در این مقاله، ما تفاوت های اصلی بین این دو رویکرد را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر است. ما به مزایا و معایب هر رویکرد، هزینه ها و نتایج احتمالی آنها خواهیم پرداخت تا شما بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

سئو حرفه ای

سئو(seo) حرفه ای، همانطور که از نام آن پیداست، رویکردی جامع و حرفه ای به بهینه سازی موتورهای جستجو است. این روش شامل مجموعه ای از فعالیت ها و استراتژی های سئو پیچیده است که توسط متخصصان سئو با تجربه و دانش عمیق در این زمینه انجام می شود.

یکی از جنبه های کلیدی سئو تخصصی، تحقیق و تجزیه و تحلیل دقیق کلمات کلیدی است. متخصصان سئو با استفاده از ابزارهای پیشرفته، رقبا، رفتار کاربران و آمار جستجو را بررسی می کنند تا کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنند. این کار به آنها کمک می کند تا محتوای مرتبط و هدفمند تولید کنند.

علاوه بر این، سئو حرفه ای شامل استراتژی سازی محتوا و ساختار سایت است. متخصصان سئو با درک عمیق از الگوریتم های گوگل، محتوا را به گونه ای طراحی می کنند که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو مفید و قابل درک باشد. آنها همچنین ساختار سایت را به شکلی سازماندهی می نمایند که برای خزنده های(Crawlers) موتورهای جستجو قابل خواندن و فهم باشد.

سئو فنی نیز بخش مهمی از روش از سئو است. این شامل بهینه سازی عوامل مختلف از جمله سرعت سایت، سازگاری با موبایل، امنیت و سایر جنبه های فنی است که بر رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

این رویکرد جامع و حرفه ای معمولاً هزینه بیشتری را نسبت به سئو ارزان قیمت دارد، اما می تواند نتایج بهتر و پایدارتری را برای کسب و کارها به ارمغان آورد.

برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه انجام و روش های تخصصی سئو با کیفیت، خدمات سئو را مطالعه فرمایید.

سئو ارزان قیمت

یکی از ویژگی های اصلی سئو ارزان قیمت، تمرکز بر فعالیت های سئو پایه و ابتدایی است. این می تواند شامل بهینه سازی عناوین و متن های صفحات، افزودن کلمات کلیدی به محتوا، ایجاد نقشه سایت و مدیریت لینک های داخلی باشد. این فعالیت ها هرچند مهم هستند، اما تنها بخشی از استراتژی سئو را تشکیل می دهند.

علاوه بر این، سئو ارزان قیمت معمولاً شامل استفاده از ابزارهای رایگان یا ارزان برای تحلیل و پیگیری نتایج است. این ابزارها قابلیت های محدودتری نسبت به ابزارهای حرفه ای دارند و اطلاعات کاملی را در اختیار قرار ندهند.

یکی دیگر از محدودیت های سئو ارزان قیمت، عدم تخصص و دانش کافی در زمینه سئو است. افراد یا شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، درک عمیقی از الگوریتم های موتورهای جستجو، استراتژی های پیشرفته و آخرین روندها ندارند.

 عدم توجه به جنبه های پیچیده تر سئو می تواند منجر به نتایج ضعیف و جریمه از سوی موتورهای جستجو شود که در نهایت هزینه بیشتری را به کسب و کار تحمیل می کند.

بنابراین، هنگام انتخاب سئو ارزان قیمت، باید توجه داشت که این رویکرد محدودیت هایی دارد و ممکن است برای دستیابی به نتایج پایدار و بلندمدت کافی نباشد.

ما کدام نوع را انتخاب کنیم؟

اگر مدیر یک کسب و کار هستید، احتمالا شک دارید که هزینه کم تری کنید یا به روش حرفه ای عمل نمایید. واقعیت این است که سئو ارزان قیمت بر مبنای اتفاق بنا شده است. بنابراین احتمال موفقیت شما بسیار پایین است. اگر منطق را چراغ راه کنیم، می بینیم که در فضای رقابتی که رقبا تمام تلاششان را برای پیشی گرفتن از دیگران دارند، انتظار موفقیت بدون تلاش و سرمایه گذاری مناسب، عقلانی به نظر نمی آید.

مخصوصا این که اشتباهاتی که در سئو ارزان قیمت رایج است می تواند آینده وب سایت شما را به خطر اندازد.

شاید اگر برای اولین بار است که می خواهید بهینه سازی وب سایت خود را برون سپاری کنید، بهتر است با پذیرش خطرات و سرمایه ای که احتمالا(به دلیل شکست وب سایت) از دست می دهید، به سراغ خدمات ارزان بروید. با این کار به احتمال زیاد چند ماه تا یک سال را از دست می دهید، اما دید بهتری در مورد جمله "هیچ ارزانی بی حکمت نیست" کسب خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس