Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-06@00:14:26 GMT

قهرمان مسابقات فوتبال دستی کشور معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۶۲۰۰

قهرمان مسابقات فوتبال دستی کشور معرفی شد


اولین جام فوتبال دستی استارت‌آپ‌های کشور برگزار شد و طی آن تیم دونفره علی بابا به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، اولین جام فوتبال دستی استارت‌آپی کشور روز ۲۲ تیر در محل مجموعه کارتینگ ورزشگاه آزادی برگزار شد و طی آن تیم‌های متشکل از استارت‌آپ‌های مختلف و فعال به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت که به منظور نزدیکی و دوستی هرچه بیشتر در اکوسیستم استارت آپی کشور انجام می‌شد، تیم‌های دو نفره از هر شرکت در چهار گروه تقسیم شدند و بازی‌ها را آغاز کردند. این جام که به پیشنهاد و همت "شیپور" برگزار می‌شد، تیم‌هایی از آپارات، اسنپ، زود فود، شیپور، علی بابا، جاباما، فست کلیک، ریحون، کلیک و پین تاپین در آن حضور داشتند.

پس از اتمام مرحله حذفی، تیم‌های برتر توانستند خود را به مراحل نیمه نهایی و نهایی برسانند که در نهایت تیم "علی بابا" توانست عنوان مقام اول مسابقه را از آن خود کند و برنده اولین جام فوتبال دستی استارت آپی کشور باشد. زود فود و شیپور نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

روند برگزاری این دوره از مسابقه‌ها از یک ماه پیش شروع شده بود و در ابتدا به صورت درون سازمانی رقابت‌ها پیگیری شد و در نهایت تیم‌های منتخب توانستند خود را به مرحله پایانی اولین جام استارت آپی کشور برسانند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز