Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهريز :حجت السلام و المسلمين «عبدالرضا محي‌الديني » در جمع صاحبان صنایع شهرستان مهریز گفت: حمایت از کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحقق این هدف باعث می‌شود آنان نیز در سایه امنیت شغلی صادقانه و خالصانه فعالیت کنند.

حجت الاسلام محی‌الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی و امر تولید و اشتغال طی دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله مهم و اصلی کشور موضوع کار و تولید است و اگر این دو مسئله حل شود، بسیاری از گره‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم گشوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نگاه به داخل و استفاده از تولیدات داخلی و ملی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار كرد: حل مشکلات کشور تنها مربوط به روابط خارجی و مسائل بین‌المللی نیست و اگر تکیه بر تولید داخلی و اعتماد به توان جوانان و صنعتگران و تولیدکنندگان کشور صورت گیرد، بسیاری از دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع می‌شود .

امام جمعه مهريز در رابطه با موضوع مطروحه مالیات ارزش افزوده نيز پیشنهاد داد كه این موضوع در یک نشست تخصصی با حضور فرماندار و مسئولان تامین اجتماعی و اداره دارایی شهرستان و نیز کارشناسان این حیطه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم‌های کاربردی و اثرگذاری در اين مورد اتخاذ شود.

«حميدرضا بشارت» مدیر عامل شهرک صنعتی مهریز نيز در اين نشست گفت: شهرک صنعتی مهريز داراي 75 واحد فعال است كه برای نزدیک به دو هزار نفر اشتغال‌زایی كرده است.

وي با اشاره به در حال ساخت بودن 100 واحد ديگر در اين شهرك، بيان كرد: در حال حاضر 20 درصد از واحدهای صنعتی شهرستان مهریز نیمه فعال یا غیرفعال هستند.

در اين نشست علاوه بر مديران تامين اجتماعي و تعاون، كار و رفاه‌اجتماعي شهرستان، مدیران کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان مهریز از جمله کاشی پرسپولیس، کاشی مهسرام، موکت فیروزه و کاشی اطلس و مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه و عمران مهريز که دارای 550 عضو است و شرکت تعاونی دهیاران شهرستان مهریز نيز حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!