Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:01:35 GMT

تیم فوتبال دارایی گز قهرمان شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۶۳۱۱

تیم فوتبال دارایی گز قهرمان شد+تصاویر

در روزی که فقط برد میتونست دارایی 4امتیازی رو در مقابل استقلال بندرگز 6امتیازی قهرمان کند با برد 3بر دو برابر استقلال بندرگز قهرمان جوانان بندرگز و به مسابقات لیگ استان رفت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره، در ادامه پیگیری مسابقات رده های پایه فوتبال شهرستان بندرگز واز سری مسابقات رده جوانان انتخابی استان عصرچهارشنبه 96/4/21 وازساعت 17.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 و به قضاوت سلمان مرادی و کمک هایش جهانشاهی و شربتی دراستادیوم ورزشی امام رضا(ع) دردور سوم بازیها دو تیماستقلال بندرگز-دارایی گز به مصاف هم رفتند که دریک بازی تعیین کننده قهرمان مسابقات معرفی میشدوقهرمان مسابقات بعنوان نماینده شهرستان درمسابقات استان گلستان شرکت میکرد.

دو تیم درشرایطی به مصاف هم رفتند که هیجان زیادی دربازی بود وتیم دارایی خیلی زود و دردقیقه پنج بازی به گل رسید و بازی پایاپای پیش میرفت که باز هم تیم دارایی دردقیقه 35 به گل دوم دست یافت و بازی باهمین دوگل به نفع دارایی درنیمه اول به پایان رسید.

باشروع نیمه دوم این تیم استقلال بود که فشار را بیشتر کرد ودردقیقه بیست نیمه دوم به گل اول بازی دست یافت و درادامه بازی متعادل شد تا اینکه بازاین تیم استقلال بود که دردقیقه 86 صاحب یک ضربه پنالتی شد و بازی را به تساوی کشاند نتیجه ای که باعث میشد استقلال قهرمان شود اما این تیم دارایی بود که با فشار زیاد بر روی دروازه استقلال دردقیقه 94 بازی به گل سوم رسید و با همین نتیجه قهرمان مسابقات شد.

گلزنان بازی برای تیم دارایی امیرحسین بخشی (2 گل) و ذبح الله ذبیحی و گلزنان تیم استقلال امیرمحمد تیموری و عرفان معقولی بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟