Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: ۲۵ پرونده برای ۳۴ نفر تحویل دستگاه قضا دادیم که به‌غیر از برخی فرمانداران و بخشداران، بعضی مسئولان و مدیران‌کل با وجود تذکر‌ها در زمینه‌های مالی، سخنرانی، مقاله‌نویسی و تهدید در انتخابات اخیر تخلف داشتند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید‌باقر تقوی ظهر امروز در نشست خبریاظهار داشت: هیچ نقطه‌ای از دنیا مشارکت 85 درصدی در جریان انتخابات ندارند و خود یک نعمت و زیبایی است و باید در این راستا، به منظور برقراری انتخابات در مسیر سلامت خود تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: شورای نگهبان در زمینه انتخابات اقداماتی انجام می‌دهد و در این زمان شورای نگهبان در مرکز یک هیئت هفت نفره مرکزی نظارت بر انتخابات را تشکیل می‌دهد که سه نفر از فقها، دو نفر از حقوقدان‌ها و دو نفر از افراد دیگر عضو این هیئت مرکزی نظارت هستند که در هر استانی این هیئت نظارت وجود دارد.

تقوی عنوان کرد: به این شکل که مسئول دفتر شورای نگهبان در استان 10 نفر را معرفی و از بین این 10 نفر پنج نفر که صلاحیت بیشتری در زمینه نظارت بر انتخابات را دارند انتخاب و یک نفر از این تعداد مسئول دفتر استان می‌شود و پنج نفر باقی‌مانده عضو هیئت نظارت بر استان می‌شوند که همین هیئت 6 نفره را به منظور تشکیل هیئت سه نفره نظارت بر انتخابات در هر شهرستان معرفی می‌کند که به‌دنبال این در هر بخش هم یک هیئت نظارت وجود دارد.در راس تمام هیئت‌های تشکیل شده شورای نگهبان قرار دارد که وظیفه نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به دیگر اقدامات شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان آسیب‌شناسی را آغاز کرده و همچنین پژوهشکده شورای نگهبان فعال شده و بانک اطلاعاتی را تشکیل داده است و نظارت بر فعالیت نمایندگان مجلس، نظارت بر کاندید‌ها، رصد گروه‌های سیاسی، آسیب‌شناسی همزمان دو انتخابات از دیگر اقدامات وظایف شورای نگهبان است.

تقوی عنوان کرد: یکی از بحث‌هایی که در زمینه انتخابات وجود دارد انتخابات الکترونیکی است که شورای نگهبان همواره آمادگی خود را اعلام کرده است به شرط اینکه زیر‌ساخت‌‌های مناسب این اقدام را دولت آماده کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به وظیفه اصحاب رسانه تصریح کرد: شورای نگهبان از اصحاب رسانه تعدادی مطالبه دارد که باید به شکل مستمر به آن عمل کنید یکی از این وظیفه‌ها این است که به مطالبات رهبری از دستگاه‌های مختلف توجه کنید.

تقوی اظافه کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی هم انتظار داریم عمل را جایگزین حرف‌زدن کنیم و به حرف‌هایمان عمل کنیم و به جای کارگیری کار‌سازی کنید همچنین حراست از یاد امام و شهدا از دیگر وظایف رسانه‌ها‌ست و به‌منظور به‌جای آورن حق شهدا در مطالب خود گریزی به شهدا داشته باشید، اجازه حاشیه سازی ندهید و از مطالبات و معیشت مردم پاسداری کنید.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های تخلف در زمان انتخابات گفت: 25 پرونده برای 34 نفر تحویل دستگاه قضا دادیم که به غیر از برخی فرمانداران و بخشداران، بعضی مسئولان و مدیران کل با وجود تذکر‌ها در زمینه‌های مالی، سخنرانی، مقاله نویسی و تهدید در انتخابات اخیر مرتکبتخلف شدند.

انتهای پیام/

R41371/P41362/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان