Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در حال‌حاضر بیشترین نرخ مشارکت زنان در روستاهای استان است گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی های لازم انجام و به آن توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد سنجری ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر راهکار اساسی درحوزه زنان توجه به صنایع دستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل اساسی در صنایع دستی بحث فروش محصولات است افزود: باید در این زمینه نیز پیگیری های لازم انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد جمعیت فعال کشور بانوان هستند بیان کرد: همچنین در بحث رشد فراگیر و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز یکی از ارزشمندترین نیروها بانوان هستند.

سنجری با بیان اینکه در حال‌ حاضر بیشترین نرخ مشارکت زنان در روستاهای استان است تصریح کرد: دراین راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و به این بخش توجه ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید توجه ویژه به خراسان‌جنوبی داشته باشد زیرا امنیتی که امروز در کشور وجود دارد مدیون استانهایی چون خراسان‌جنوبی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در بحث مشاغل خانگی 12 هزار نفر شغل ایجاد شده است یادآور شد: همچنین در این راستا 54 میلیارد تومان تسهیلات نیز داده شده است.

سنجری با بیان اینکه در این زمینه بحث پشتیبانی مدنظر است که دولت باید حمایت کند اظهار داشت: در خصوص رونق حوزه صنایع دستی پیشنهاداتی مدنظر است که نیازمند توجه دولت است.

وی یادآور شد: این پیشنهادات این است که دولت درشهرهای بزرگ کشور مکانی را به صورت رایگان برای فروش محصولات در اختیار هنرمندان استان قرار دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین شرکت‌های تعاونی نیز با حضور در نمایشگاه‌های مختلف با هزینه کمتر و نگاه خاص مدنظر قرار گیرند.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی