Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای ادامه طرح مبارزه با ارازل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی شرور سابقه دار و خطرناک اردبیل دستگیر شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمااردبیل/در راستای ادامه طرح مبارزه با ارازل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی شرور سابقه دار و خطرناک اردبیل دستگیر شد.دادستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی به ویژه پلیس امنیت عمومی طرح مبارزه با ارازل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ما قرار دارد افزود: مورد اخیر فردی است که در دو ماه اخیر رفتارهای شرورانه متعددی از قبیل تیراندازی با سلاح گرم، قمه کشی، درگیری با مردم و درگیری با ماموران پلیس را داشته و متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طی این مدت با کار فنی و اطلاعاتی و رصد دقیق این شخص شب گذشته در مخفی گاه خود شناسایی شد و با یک عملیات غافلگیرانه ساعت سه بامداد دستگیر و با قرار قانونی راهی زندان شد.به گزارش خبرگزاری صدا و سیمااردبیل/ دادستان اردبیل با دادن حسن اطمینان به اهالی استان اردبیل، تامین امنیت و آسایش شهروندان را مهمترین دغدغه دستگاه قضاء عنوان کرد و گفت: اخطار جدی می دهم به کسانی که با رفتارهای شرورانه و مجرمانه می خواهند از مردم سلب آرامش کنند، این افراد بدانند که شدیدترین مجازات در انتظار آنهاست و علاوه بر برخوردهای کیفری به عنوان مجازات تکمیلی از ادامه حضور و زندگی این افراد در استان جلوگیری خواهد شد.عتباتی در ادامه سخنان خود در مورد پرونده آتنا اصلانی نیز از پیگیری جدی این موضوع در دستگاه قضا خبر داد و از مردم خواست در این مورد به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند.وی با تاکید بر اینکه مطابق قانون پرونده های کیفری محرمانه هستند و کسی نمی تواند در خصوص این مسائل گمانه زنی و شایعه سازی کند تصریح کرد: طبق قانون مجازات اسلامی و طبق قانون مطبوعات کشور این رفتارها جرم و مستلزم تعقیب کیفری است.وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس برای برخی از رسانه ها که در فضای مجازی به کذب سخن پراکنی می کردند پرونده قضایی تشکیل شده است و برای برخی دیگر نیز در دست اقدام است./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه داده است.

گفتنی است، در هفته برزگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین ستاد استان و رؤسای شهرستانهای تابعه دیدارهای متعددی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده‌اند و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در واکنش به بیانیه شورای امنیت؛ یمن: عملیات علیه کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت
  • حمله ارتش چین به اسپیس ایکس | به شرور کمک نکنید تا شرارت کند
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • کیهان پی‌گیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه شد
  • کیهان و خوانندگان؛ زن هتاک در ماجرای درمانگاه قم باید مجازات شود
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • قهرمان‌سازی و سابقه‌زدایی از ظریف
  • هشدار گروه‌های امدادرسان: کریدور دریایی و هوایی کمک‌ به غزه یک سابقه خطرناک ایجاد می‌کند