Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:27:17 GMT

نوری دچار آسیب‌دیدگی شدید مغزی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۶۸۴۲

نوری دچار آسیب‌دیدگی شدید مغزی شد

بازیکن جوان آژاکس وضعیت بحرانی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش در جریان بازی دوستانه تیم‌های آژاکس و وردربرمن بود که عبدالحاک نوری، بازیکن 20 ساله آژاکس دچار حمله قلبی شد و بلافاصله او را به وسیله بالگرد به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.

در حالی که اولین گزارش‌ها از پایدار بودن شرایط جسمانی این بازیکن جوان حکایت داشت، حالا باشگاه آژاکس خبر می‌دهد که نوری اکنون از ناحیه مغز دچار آسیب شدید و دائمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این بازیکن برای مداوی بیشتر به آمستردام فرستاده شود، هرچند شانس ریکاوری او را اندک می‌دانند.

ادوین فن‌در سار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس با انتشار بیانیه‌ای از جانب این باشگاه هلندی اعلام کرد: «این بدترین پیام ممکن است. این وحشتناک است. ما به خوبی حس پدر و مادر، خواهر و برادر و دیگر اقوام نوری را درک می‌کنیم. دردی که آنها می‌کشند قابل توصیف نیست. باشگاه آژاکس هم از این اتفاق ضربه خورد، هرچند این سناریو را هم مدنظر داشتیم. خانواده نوری روزهای سختی را سپری می‌کنند و مردم زیادی از راه‌های مختلف با آنها ابراز همدردی کردند که این قابل تقدیر است».

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اگر دستتان سوزن سوزن می‌شود به این بیماری‌ها دچار شده‌اید
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌های مغزی
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌ های مغزی
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد