Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جلسه کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز برگزار شد و طی آن احکام مختلفی صادر شد که تعدادی از آنها به محرومیت و جریمه تیم ها و بازیکنان ایرانی انجامید.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به این دلیل که هفت دقیقه در اعلام لیست نفرات خود در دیدار مقابل لخویا تأخیر داشته‌اند و لیست ترکیب اولیه خود برای رویارویی با لخویا را ۸۳ دقیقه مانده به شروع بازی اعلام کردند، باعث جریمه هزار دلاری برای این باشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طبق قوانین تیم‌ها باید ۹۰ دقیقه قبل از سوت شروع بازی، لیست را تحویل مسئولان مربوطه دهند.

آبی های پایتخت نیز به دلیل حضور یکی از بازیکنان این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی با العین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهنی که لوگوی اسپانسر باشگاه روی آن بوده و حضور در تمرینات با کاور پیراهنی که لوگوی اسپانسر باشگاه روی آن بوده، به پرداخت مجموعاً ۷ هزار دلار محکوم شدند.

این تنها حکم علیه استقلالی ها نیست و فرشید اسماعیلی، ستاره جوان این تیم، به دلیل انجام بازی خطرناک در دیدار استقلال - العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دو جلسه محرومیت مواجه شد که یک جلسه آن را در بازی با العین پشت سر گذاشت و دومین جلسه محرومیت وی هم در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قابل اجرا خواهد بود. اسماعیلی به دلیل این حرکت خطرناک به پرداخت هزار دلار جریمه نیز محکوم شده است.

آخرین حکمی که گریبان باشگاه های ایرانی را گرفته، مربوط به آبی های خوزستان است. باشگاه استقلال خوزستان به دلیل ضعف در سازماندهی مسابقه و رفتار تماشاگرانش در بازی خانگی مقابل الجزیره امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا محکوم شد. این محرومیت البته تعلیقی است.

انتهای پیام/

AFC سرخابی های ایران را نقره داغ کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا