Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت تمرکز اعضای شورا بر نقش نظارتی خود گفت: توجه به اجرای درست قوانین از اصلی ترین وظیفه شوراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آناج،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان‌های کشور در تبریز، ابراز داشت: شورا مهد قانون گذاری شهری است و باید روح قانون گرایی در آن حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: دوران تصدی شورا ها 4 سال است ولی آثار خدمات آن‌‌ها سال‌‌ها در لایه‌‌‌های مختلف شهر به یادگار می ماند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی‌‌های مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه تک تک اعضای شورا، خاطرنشان ساخت:افرادی که از طرف حکومت و مردم به عنوان مسئول در مجموعه شورای شهر انتخاب می‌‌‌شوند باید در خدمت به مستضعفان و صاحبان انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌‌شرقی تصریح کرد: خوشبختانه بسترهای لازم برای همراهی دستگاه‌‌های دولتی استان آذربایجان شرقی با شورای شهر ایجادشده است و در این شرایط می توان با جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه موجب آبادانی شهر شد.

وی همچنین بر منویات رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: همه باید سعی کنند به توصیه های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و با کار انقلابی و جهادی به قشر ضعیف خدمت کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم در جمع روسای شوراهای شهر و مراکز استان‌‌‌ها با بیان اینکه شورای اسلامی کارآمد می تواند در سرنوشت یک شهر اثر گذار باشد، متذکر شد: شوراهای شهر در ممانعت از استبداد و تک بعدی شدن اداره شهر جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اهمیت مشورت و شورا در آن جاست که خداوند به حضرت محمد می گوید در جریان امورات با دیگران مشورت کن چون هرکس مشورت را در زندگی خود فراموش کند در حصول اهداف خود موفق نخواهد بود.

وی افزود: انتخاب اعضای شورا توسط مردم به مثابه اداره امور شهری توسط مردم است شوراها از ابتدای تاسیس کارهای بزرگی انجام داده اند و این در سایه با بهره مندی از خرد جمعی است.

امام جمعه تبریز در پایان بیان داشت: شهر تبریز شهرشهدای محراب، شهرعاشوراییان وشهر علامه هاست و سعی داریم این شهر را در شان نام خود آباد کنیم.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی وجنوب استان برای امروز است که می‌تواند سبب ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، گاهش وزش باد شدید وبارش‌های رگباری شود.
لیلا امینی افزود: همچنین در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه از شدت ناپایداری‌های جوی دراستان کاسته می‌شود و سامانه بارش زای بعدی در روز‌های چهارشنبه وپنج شنبه فعال می‌شود.
وی گفت: همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد