Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پیاده‌روی مدافعان حریم خانواده با حضور 6 هزار و 500 بانوی کاشمری در گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز خراسان رضوی،بانوان کاشمری عصر امروزدر این همایش مسیر 4 کیلومتری بلوار امامزادهسید مرتضی(ع) شهر کاشمر تا صحن آستانه مقدسه امامزاده سید مرتضی(ع) راپیمودند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشمر درپایان این همایش در جمع بانوان با تأکید بر این‌که چارچوب خانه و خانواده حریم مقدس است گفت: زمانی که ارتباط‌های کلامی و غیرکلامی از کانون خانواده به بیرون منتقل و سبب خطر افتادن حریم‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد افزود: 20 تا 25 درصد پرونده‌های طلاق در دادگاه‌ها وقتی بررسی می‌شود، کلمه فیس بوک در آن وجود دارد و این به‌این معناست که رواج ارتباط کلامی و غیرکلامی بین زن و مرد، دختر و پسر سبب تزلزل پایه‌های خانواده می‌شود.

او با اشاره به تحقیقات انجام‌شده از سوی بنیاد صیانت از نهاد خانواده قوه قضائیه در سال 94 که در یک سال و در استان‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و گیلان انجام شد، اضافه کرد: نتایج استخراج‌شده از این تحقیقات مشخص کرد که 17 درصد طلاق‌هایی که انجام‌شده، در سه سال اول زندگی و ناشی از نفوذ شبکه‌های اجتماعی بوده است، بنابراین، ضروری است، خانواده‌ها در این حوزه از حریم خانواده‌ها مراقبت و حفاظت کنند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشمربا تأکید بر این‌که کنترل نگاه یکی از حریم‌های عفاف و حجاب است، یادآور شد: حجاب در حقیقت پوشش مناسب، درست لباس پوشیدن و به هر شیوه‌ای در جامعه ظاهر نشدن است، بنابراین باید زنان با طرز پوشش و زبان لباس یک دژ برای خود بسازند تا در امنیت باشند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان