Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:01:10 GMT

شروع خوب گران ترین بازیکن تاریخ آرسنال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۷۰۶۵

الکساندر لاکازت که به تازگی با قراردادی 53 میلیون پوندی به آرسنال پیوسته، در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آرسنال ساعاتی پیش در دیداری تداکراتی با دو گل سیدنی استرالیا را شکست داد.

شاگردان ونگر که تور پیش فصل خود را در استرالیا آغاز کرده اند، امروز در سیدنی تیم فوتبال این شهر را با دو گل مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب برای ونگر و هواداران آرسنال، گلزنی خرید جدید و گران قیمت این تیم بود. لاکازت در اولین بازی اش برای این تیم، 15 دقیقه بعد از ورود به میدان در دیدار دوستانه مقابل سیدنی گلزنی کرد.گل اول آرسنال هم توسط مرته ساکر به ثمر رسید.

آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد