Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگار شهید عبدالکریم اصل‌غوابش گفت: دومین سالگرد شهادت این دلیرمرد با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

مجید اصل‌غوابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با فرا رسیدن روزهای پایانی تیرماه دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آیین با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

یادگار شهید عبدالکریم اصل‌غوابش اضافه کرد: آیین بزرگداشت سالگرد شهادت این رزمنده دلیر در مسجد امام حسن‌مجتبی(ع) اهواز واقع در کوی ابوذر (حصیرآباد) خیابان شهید نظرآقایی(خیابان 5) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در گرامیداشت سالگرد شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند.

اصل غوابش ادامه داد: همچنین در این برنامه معنوی مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خوزستان نیز به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: در آیین نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیز گرامی داشته می‌شود.

یادگار شهید عبدالکریم اصل‌غوابش گفت: همچین در آیین نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند.

شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان و اهواز در سال 1348 به دنیا آمد و در تاریخ 19 تیرماه سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) در سوریه شهید شد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض

ضرغامی با انتشار عکسی از علی مطهری در کنار مادرش، به سالگرد شهید مطهری واکنش نشان داد.   عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سالگرد شهادت شهید مطهری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   ‏سالگرد مطهری به سکوت گذشت ‏مطهری اثر خنثی ندارد، همه‌اش نیاز روز است. ‏به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود، تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. ‏ «هل الدین الاالحب». ‏امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! ‏گسل، عمیق است.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود