Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بیت الهی پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: والدین در خصوص داشتن مجوز مراکز پیش دبستانی از آموزش و پرورش دقت داشته باشند چرا که نوآموزان در بدو ورود به کلاس اول با توجه به تفاوت های موجود در نوع آموزش دچار مشکل می شوند.
وی افزود: یکپارچه سازی محتوای آموزشی مراکز پیش دبستانی با هماهنگی دستگاه های ذیربط انجام می شود اما مهمترین مقوله ای که در این حوزه حائز اهمیت است، فعالیت همه مراکز پیش دبستانی زیر نظر مستقیم این دستگاه تعلیم و تربیت است تا نوآموزان در آموزش دچار دوگانگی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیت الهی تاکید کرد: صدور مجوز برگزاری دوره پیش دبستانی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است و مراکزی که خارج از این مجموعه فعالیت می کنند باید وارد مدیریتی یکپارچه شوند و اقدام به اخذ مجوز این دستگاه کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت :براساس بحث و تبادل نظر انجام شده در شورای آموزش و پرورش استان، مهلت صدور مجوز فعالیت مراکز پیش دبستانی تا پایان شهریور است.
وی اظهارکرد: آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگی با موسسان مراکز پیش دبستانی دارد و در کمترین زمان ممکن در خصوص صدور مجوز به فعالان این بخش مساعدت لازم را می کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان