Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید تعریف منابع اعتباری پایدار جهت نگهداری و بهسازی راه‌ها گفت:با دریافت عوارض سوخت از ناوگان بخشی از هزینه‌های مربوط به نگهداری راه‌ها تأمین شود.

به گزارش قدس آنلاینبه نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وظیفه نگهداری از کل راه‌های کشور به استثنای راه‌های تحت بهره‌برداری بخش خصوصی را عهده‌دار است که ازجمله این قبیل راه‌ها که در استان آذربایجان‌شرقی قراردارد آزادراه زنجان – تبریز است و برای نگهداری آن ۵۰ درصد از اعتبارات ملی و ۵۰ درصد از اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دولت دوازدهم در زمینه تأمین منابع اعتباری پایدار جهت نگهداری و بهسازی راه‌ها باید چاره‌اندیشی شود و پیشنهاد می‌گردد با دریافت عوارض سوخت از ناوگان، بخشی از هزینه‌های مربوط به نگهداری راه‌ها تأمین شود تا ضمن ارتقای ایمنی جاده‌ها، سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا کند.

کشاورزیان استفاده از تجهیزات مدرن درجاده‌های کشور جهت مدیریت سفر و ترافیک را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تجهیز محورهای مواصلاتی به سامانه‌های هوشمند ترددها و ثبت تخلفات موجب ارتقای ایمنی جاده‌ها و سفرها به میزان قابل توجهی شده و می شود از این رو، مقرر است این سامانه‌ها درکل راه‌های شریانی کشور بخشی از ۶۵ درصد ترددها از آن‌ها انجام می گردد، نصب به طور کامل شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تأکید بر ارتقای خدمات بخش حمل‌ونقل مسافری درکشور اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه طرح شبکه سیر هم‌نام شرکت‌های مسافربری، شرکت‌های اصلی و مادر می‌توانند در تبریز فعالیت کنند و به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها خدمات‌رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات