Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر انصاری، مهاجم اردبیلی و کوتاه قامت تیم استقلال که در مدت 2 فصل حضورش در جمع استقلالی ها گل های مهمی برای آبی پوشان به ثمر رسانده، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تمرینات ما در اردوی ارمنستان با نظم خاصی صبح و بعد از ظهر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: تمرینات بدنسازی سختی که تدارک دیده شده آماده سازی بازیکنان را به نحو احسن رقم زده است. ما کم کم بازی های تدارکاتی را هم شروع کرده ایم و آماده آغاز لیگ می شویم.

دیدارهای تدارکاتی استقلال


مهاجم استقلال درباره دیدار با پارس جنوبی بیان داشت: بازی خوب و پایاپایی بود. تیم پارس جنوبی با این سطح بازی می تواند در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشد. در نیمه اول هم گلی رد و بدل نشد ولی در 45 دقیقه دوم توانستیم 2 گل بزنیم. برد خوبی بود البته نتیجه مهم نبود. نفرات جدید هم کم کم خودشان را پیدا می کنند و با بقیه هماهنگ می شوند.
وی همچنین تصریح کرد: تا آغاز لیگ به چند بازی دیگر هم احتیاج داریم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. خوشبختانه برنامه کاملی برای ما تدارک دیده شده است.

دربی هشتادوپنجم در آلمان


انصاری درباره لغو دربی آلمان گفت: متاسفانه برگزاری این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. به هر حال ما بدمان نمی آید که این دیدار پیش از آغاز لیگ برگزار شود. هم هواداران خوشحال می شوند هم بازی تدارکاتی خوبی خواهد بود. امیدوارم ما برنده این مسابقه باشیم چرا که برد در آن مهم است.

قرعه استقلال در لیگ هفدهم


وی درباره قرعه کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هنوز به صورت دقیق قرعه ها را ندیدم. به نظرم همه بازی ها سخت است و فاصله تیم ها هم اندک است. باید از ابتدا با قدرت شروع کنیم و مثل فصل قبل نشود که در چند هفته اول به برد نرسیم. دربی هم که هفته دهم برگزار می شود.

بازگشت جباری و منتظری به استقلال


مهاجم اردبیلی استقلال درباره هم تیمی شدن با جباری و منتظری بیان داشت: از این دو بازیکن یاد می گیرم. آقا مجتبی و آقا پژمان روحیه خوبی به تیم داده اند و مطمئنم این روحیه به تیم هم تزریق می شود. تجربه آنها به کار ما می آید.

جبران مافات در آسیا و قهرمانی در لیگ


انصاری در پایان گفت: روی صحبت من با هواداران است. آنها باید یار و یاور ما باشند و در همه حال مثل همیشه حمایتمان کنند. امسال اهداف بزرگی داریم که با حمایت آنها عملی خواهد شد. خوشبختانه تیم خوبی جمع کرده ایم. رابسون هم تمدید کرد و دیگر مشکل خاصی نیست. مطمئن باشید استقلال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است. در آسیا هم می خواهیم تجربه تلخ فصل اخیر را به فراموشی بسپاریم.

انتهای پیام/

حضور جباری و منتظری روحیه بازیکنان استقلال را بالا برده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید