Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: واقعه مسجد گوهرشاد نماد مقاومت عفاف و حجاب در مقابل جریان‌های مخالفی است که نمی‌خواهند جامعه طاهر و عفیف باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر پنج‌شنبه در همایش تجلیل از نخبگان و فعالان و بانوان نمونه عفاف و حجاب خراسان شمالی با گرامیداشت سالروز حادثه مسجد گوهرشاد مشهد، اظهار کرد: ملت ایران حجاب و عفاف را از صمیم قلب پذیرفته‌اند و هیچ‌گاه تحملی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: ملت ایران حجاب و عفاف را هم‌زمان با ولایت‌پذیری قبول کرده‌اند و هیچ‌گاه کنار نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: علما و مردم مشهد در واقعه مسجد گوهرشاد، حماسه‌آفرینی کردند و لکه ننگی را برپیشانی رژیم شاهنشاهی پهلوی گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: واقعه مسجد گوهرشاد، نقطه آغازی برای گسترش حجاب و عفاف در کشور شد.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: مردم مظلوم در واقعه مسجد گوهرشاد به جرم پاک‌دامنی گرفتار شدند و سربازان رژیم پهلوی با هجوم خود هزاران نفر را زخمی و به شهادت رساندند.

امام‌جمعه بجنورد اظهار کرد: فاجعه مسجد گوهرشاد نماد مظلومیت پایبندان به حجاب و عفاف است چراکه زن و مرد مسلمان ایرانی نشان دادند غیرت دینی دارند که در اوج خفقان رضاخانی با تجمع در مسجد به دفاع از عفاف و حجاب پرداختند.

وی تصریح کرد: همچنین زن و مرد ایرانی با مقاومت خود در مقابل این حادثه تاریخی نشان دادند از کوچک‌ترین هجمه‌ای هراس ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: ضرورت دارد حادثه مهم مسجد گوهرشاد تحلیل سیاسی، تاریخی و دینی شود.

اعزام بانوان راوی عفاف و حجاب به بوستان‌های خراسان شمالی

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی نیز در این همایش از اعزام بانوان راوی عفاف و حجاب به بوستان‌ها و پارک‌های استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان بابیان اینکه به‌زودی فعالیت بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان‌های خراسان شمالی آغاز می‌شود، اظهار کرد: مسابقات کتاب‌خوانی درزمینهٔ عفاف و حجاب با اهدای ۱۴ جایزه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به برگزیدگان ازجمله برنامه‌هایی است که توسط این بنیاد انجام می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های فراجا در اجرای طرح نور و گفت: اجرای این یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که با مشارکت خود مردم بصورت حکیمانه و با اقتدار اجرامی شود
وی برضرورت حفظ حرمت خانواد‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد وافزود: دشمن و نظام سلطه با توطئه‌های مختلف بدنبال به انحراف کشاندن اهداف اجرای این طرح وایجاد تنش‌های اجتماعی است، اما مردم با درایت کامل، فراجا را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند 
امام جمعه خوی نقش نهاد‌های فرهنگی از جمله رسانه ملی را برای تبین اهداف مهم این طرح و تبین جلوه‌های زیبای اجتماعی آن تاکید کرد 
سرهنگ پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی هم دراین جلسه با اشاره به روند اجرای طرح نور در خوی گفت: این طرح با رعایت تمامی جوانب اجتماعی آن از بیست و‌پنجم فروردین با مشارکت و اسقبال مردم بخوبی و با آرمش کامل در شهرستان در حال اجراست 
وی همچنین برضرورت افزایش مشارکت نهاد‌های فرهنگی در اجرای این طرح تاکیدکرد

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح‌نور و عفاف و‌حجاب در خوی 
  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است