Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین ارتقای دانشکده پرستاری اسدآباد به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی و معارفه سرپرست آن برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، در این مراسم نماینده مردم اسدآباد در مجلس این کار را درغرب کشور منحصربه فرد دانست و گفت: توسعه دانشگاه علوم پزشکی در غرب کشور در استان همدان به نام اسدآباد به ثبت رسید و این یک فرصت خوب برای ارتقای سطح علمی و سلامت شهرستان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رنجبرزاده از ارتقای رتبه سلامت کشور بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد و افزود: وزارت بهداشت و درمان در قالب طرح تحول سلامت کارهای بزرگی را در کشور انجام داد و عدالت بهداشت و درمان را به دورافتاده ترین روستاها برد.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان یارانه به بخش سلامت اسدآباد خبر داد و گفت: در مجموع دولت بیش از ۴۰ میلیارد تومان در بخش سلامت اسدآباد شامل یارانه درمانی و پروژه های عمرانی و تجهیز بیمارستانها اعتبار تخصیص داده است.در ادامه آقای افشاری فرماندار اسدآباد هم از اختصاص بیش از شش میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات پزشکی و خرید پنج دستگاه امبولانس و استاندارد سازی بیمارستانها خبر داد و گفت: از محل کمکهای دولت ۵۰ خانه بهداشت روستایی استاندارد سازی شده و خدمات بهداشتی در روستاها به خوبی انجام می شود.در ادامه دکتر موسوی بهار، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم گفت: در قالب سامانه سیب و ثبت پرونده سلامت از مجموع یک میلیون و۷۵۰ هزار نفر جمعیت استان یک میلیون و۵۵۰ هزار نفر دارای پرونده الکترونیک سلامت می باشند.او در ادامه از تجهیز بیمارستانهای استان به مجهزترین امکانات پزشکی خبر داد و افزود : در این راستا ۵۰ آمبولانس مجهز به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال به بیمارستانهای استان تحویل شد که از این تعداد پنج دستگاه سهم اسدآباد بود.در ادامه حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه اسدآباد هم گفت: طرح تحول سلامت دولت که در جهت افزایش رضایتمندی مردم انجام شد بدون شک یکی از بزرگترین کارهای ماندگار در وزارت بهداشت و درمان خواهد بود که از مردم نمره قبولی گرفت.در پایان دکتر محمد محبوبی با حکم وزیر بهداشت و درمان به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی اسدآباد معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات