Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خودروسازان امروزه اغلب از اصطلاح "تماما جديد" استفاده مي کنند اما در بسياري از موارد اتومبيل هايي که در مورد آن ها بحث ميکنيم در مقايسه با مدل هاي قبلي خود 100 درصد جديد نيستند.
با در نظر گرفتن اين اطلاعات، اين اطمينان خاطر را به شما مي دهيم که خودرويي که در اينجا قصد معرفي آن را داريم در مقايسه با مدل هاي قبلي خود "تماما جديد" خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل دوم پژو 508 تماما متفاوت از مدل فعلي که در سال 2011 طراحي شده و شباهت چنداني به نسل فعلي اين خودرو ندارد.

طرفداران اين کمپاني شير نشان، بي صبرانه منتظر نسل بعدي يکي از قديمي ترين خودروها در سگمنت سايز متوسطه هستند تا جايگزين نمونه هاي قديمي خود و مدل سيتروئن C5 شود.
سيتروئن C5 که تقريبا يک دهه از عمر آن مي گذرد از نمونه قبلي پژو 508 مسن تر بوده و به عنوان خواهر اين پژو شناخته مي شود. بعيد به نظر مي رسد که C5 بتواند روزگار عرضه نسل جديد 508 را ببيند و احتمالا توليد اين خودرو در اروپا قبل از توليد نسل جديد 508 متوقف خواهد شد.
توليد محصول جديد پژو در اين قاره سبز ادامه خواهد يافت و قرار است نسل جديد اين خودرو به يک ماشين شکيل و زيبا تبديل شود و خودروهايي مثل رنو تاليسمان، اوپل اينسيگنيا گرند اسپورت و پاسات فولکس واگن را به چالش بکشد.

نماي بيرون اين خودرو از قبل معرفي شده است، بنابراين عکس هاي جاسوسي جديد از آن هيچ اطلاعات تازه اي را در اختيار ما  قرار نمي گذارد.
به نظر مي رسد که انحناي قسمت عقبي سقف اين سدان به همراه تغيير شکل پنجره پشتي آن سعي دارد که نشان دهد 508 جديد به ميزان کمتري به استايل سنتي سدان ها شباهت دارد. درست شبيه مسيري که آرتيون فولکس‌واگن در پيش گرفته است.

ظاهر اين کوپه نسبت به مدل قبلي خود بسيار تغيير کرده و ارتفاع آن به صورت قابل ملاحظه اي کاهش يافته که اين تغييرات ظاهري باعث مي شود تا موقعيت اين 508 جديد در بين تمامي خودروهايي که آن ها را به چالش مي کشد، بسيار خاص باشد و بازار فروش آن را هيجان انگيز تر شود.

عکاس هاي جاسوسي سايت MOTOR1 زيرچشمي نگاهي به داخل يک کابين اصلاح شده پژو انداخته اند و موفق شده اند تعدادي عکس نيز آن بگيرند.
اين کابين هيچ ارتباطي با نسل جديد 508 ندارد و به احتمال بسيار زياد مدل خروجي اين خودرو از اين کاببين بهره نخواهد برد. با ديدن اين تصاوير اولين چيزي که به چشم مي آيد فناوري  i-Cockpit است.
پژو دومين نسل از اين فناوري فوق العاده را در خودروهاي 3008 و 5008 بکار برده است. همانطور که در تصاوير زير مشخص است شما به راحتي مي توانيد تشخيص دهيد که در اين مدل نسبت به نسخه قبلي فرمان کوچکتر شده و صفحه نمايشگر کيلومتر پشت فرمان نيز از خواهر کراس اور (نيمه شاسي بلند) اين مدل قرض گرفته شده است.
در اين تصاوير همچنين صندلي هاي جلو با کناره هاي مناسب که بدنه صندلي را دربر ميگيرد به وضوح مشخص است و يک کنسول براق نيز در بين دو صندلي جلويي به چشم مي خورد که در کناره ها با چرم تزيين شده است و از شيشه مشکي رنگ روي آن ميتوان نتيجه گرفت که اين خودرو به سنسور اثر انگشت نيز مجهز است.


به احتمال زياد خودرو تماما جديد 508 در ماه سپتامبر در نمايشگاه فرانکفورت رونمايي خواهد شد مگر آنکه پژو تصميم بگيرد اين خودرو را ديرتر معرفي کند که در اين صورت بايد تا ماه مارس سال 2018 منتظر ماند.
در زمان عرضه، اين خودرو بر روي پلت فرم EMP2 قرار خواهد داشت. اين پلت فرم در مدل هاي پژو 5008 مورد استفاده قرار گرفته است و به نظر مي رسد که 508 جديد بسياري از سخت افزار هاي خود را از شاسي بلند هفت نفره 5008 پژو به ارث خواهد برد.

مدل هيبريدي اين خودرو نيز احتمالا عرضه مي شود ولي بعيد به نظر مي رسد که از همان ابتدا فروش در دسترس باشد. با توجه به تحولات نسبتا زيادي که در 508 جديد رخ داده، استفاده از يک اسم جديد به اين خودرو خيلي هم دور از انتظار نيست و شايد پژو بتواند تاکيد و توجه بيشتري را به سمت اين محصول جلب کند. اسم 2014 Exalt  و کانسپت 2017 Instinct به نظر مناسب مي آيند، نظر شما چيست؟
اما با توجه به سر رسيدن عمر مدل فعلي 508 بايد منتظر ماند و ديد که سرنوشت اين خودرو در خطوط توليد پژو چه مي شود و آيا مشتريان ايراني که قرار است نسل کنوني 508 را به عنوان يک خودرو تازه وارد در بازار تجربه کنند، پس از توقف احتمالي خط توليد اين خودرو دچار مشکل در زمينه قطعات يدکي مي شوند يا خير.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟