Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:20:41 GMT

۱۴۰ واحد تولیدی در استان لرستان احیاء شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۸۴۰۸

۱۴۰ واحد تولیدی در استان لرستان احیاء شد

استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل بررسی و پس از رفع موانع احیاء شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات کار مهم و سنگینی برای کشور بود، حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما مهم بود و در انتخابات اصل را بر بی‌طرفی و قانون مداری گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال 95 سال خوبی در حوزه اقتصادی بود، افزود: پیش‌بینی‌شده بود 3 هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام گیرد که بیش از 4 هزار میلیارد تومان شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: علی‌رغم حجم کاری که سال گذشته داشتیم 172 جلسه ستاد تسهیل تولید بیش از 778 مصوبه اجرایی داشت که خود تجربه خوبی بود.

وی در رابطه با فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان بیان کرد: حدود 140 ظرفیت در این مدت احیاء شد ازجمله آن‌ها می‌توان به کشت و صنعت خرم‌آباد، فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر اشاره کرد.

بازوند در رابطه با فعالیت‌های سال 95 گفت: در سال 96 علی‌رغم اینکه سه ماه درگیر بحث انتخابات بودیم امسال تاکنون 9 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشده است.

وی در ارتباط با چشم‌اندازهای استان خاطرنشان کرد: اجرای 223 پروژه در زمینهٔ سلامت و هتلینگ بیمارستان‌ها که 85 درصد این پروژه تا اسفند امسال با 104 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکمیل می‌شود، سرمایه‌گذاری بزرگ در نیروگاه 2000 مگاواتی سد رودبار، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 1000 مگاواتی خرم‌آباد، لاستیک‌سازی لرستان با بیش از 10 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرایی شد.

استاندار لرستان اظهارداشت: بیمارستان 225 تختخوابی بروجرد، تولید در فولاد ازنا، آماده شدن مجتمع تولیدی مرغ ماهان با ظرفیت یک هزار قطعه و 350 میلیارد ریال هزینه و تعیین تکلیف و شروع عملیات اجرایی سدهای آب سرده بروجرد و تاج امیر دلفان از دیگر دستاوردهای دولت در استان لرستان بوده است.

وی با اشاره به تهیه سند اشتغال و تولید لرستان افزود: 27 هزار و 500 شغل ایجادشده و با برش خاص شهرستانی در تمام شهرستان‌ها اجراشده است.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت