Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از یکصد تن از آمریکاییهای مقیم پاریس با تجمع در میدان اتا اونی (محل سابق سفارت آمریکا در پاریس) تجمع کرده و به انتقاد از سیاست‌های رییس جمهورشان پرداختند. به گزارش خبرنگار سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمااز پاریس؛آمریکائیهای مقیم فرانسه در اعتراض به سفر دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور به پاریس دست به تجمع زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یکصد تن از آمریکاییهای مقیم پاریس با تجمع در میدان اتا اونی (محل سابق سفارت آمریکا در پاریس) تجمع کرده و به انتقاد از سیاست‌های رییس جمهورشان پرداختند.این افراد پلاکاردهایی در دست دارند که بر روی آنها نوشته شده "فرانسه و امریکا آری؛ ترامپ نه"، " استمداد برج آزادی؛ کمک"، " آمریکا را دوباره بهترین کنیم"، " چه احمقی" ، "واردات مواد شیمیایی خارجی به فرانسه ممنوع است پس چرا ترامپ آمده است"، " زنده باد مقاومت؛ ترامپ را پرت کنید بیرون" ، "ما ترامپ را نمی خواهیم؛ خودتان را گمراه نکنید" ، "مرگ بر ترامپ"، " اوباماکر نجات دهنده زندگی".

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید