Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گروه اروپایی این سازمان بین المللی با وحشتناک و شرم آور توصیف کردن وضعیت آوارگان در جزایر یونانی دریای اژه گفت این افراد از سرنوشت خود هیچ افق روشنی ندارند. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما؛سازمان بین المللی پناهندگان که یک سازمان بشر دوستانه آمریکایی است روز پنجشنبه در آتن اوضاع آوارگان را در جزایر یونانی دریای اژه شرم آور توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه از آتن سخنگوی گروه اروپایی این سازمان بین المللی با وحشتناک و شرم آور توصیف کردن وضعیت آوارگان در جزایر یونانی دریای اژه گفت این افراد از سرنوشت خود هیچ افق روشنی ندارند.وی با ابراز تاسف از این که جزایر یونانی دریای اژه به محل عبور موقت آوارگان تبدیل شده است گفت این افراد در صورتی بخت ماندن در یونان را دارند که آسیب پذیر شناخته شوند و یا اینکه بخت آن را داشته باشند تا به اردوگاه آوارگان فرستاده شوند.وی با بیان این که در حال حاضر 1600 آواره در اردوگاه سودا در جزیره خیوس یونان مستقر هستند در خصوص مسائلی مانند حضور افراد خشونت طلب ، توزیع مواد مخدر و دیگر مسائل مربوط به آوارگان در اردوگاه ها ابراز نگرانی کرد.سخنگوی گروه اروپای سازمان بین المللی پناهندگان گفت نگران عواقب توقف کمک مالی مستقیم سازمان های غیر دولتی از طریق کمیسیون اروپا به آوارگان در این جزایر به خصوص مسائل بهداشتی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد