Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:08:06 GMT

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۱۹۲۰۴

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک ۶۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر آن را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار عبادالله عبداللهی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه آزاد راه خرم آباد- اراک و در جمع پرسنل فعال در این پروژه با اشاره به اینکه پروژه آزادراه خرم آباد- اراک با کیفیت بسیار عالی و با پیشرفت بسیار خوب در حال اجرا است، اظهار داشت: اجرای این پروژه کار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بزرگترین تونل کشور از نظر طول در این پروژه احداث می شود، تصریح کرد: خوشبختانه کار خوبی در این پروژه انجام شده است و کار ارزشمندی صورت گرفته که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه مسیر احداث آزادراه از نظر صعب العبور بودن، سختی کار زیادی دارد، افزود: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت دارد و با توجه به وضعیتی که در بازدید ملاحظه کردم، امیدواریم بتوانیم هرچه سریع تر پروژه را بهره برداری کنیم.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه در مسیر خرم آباد به بروجرد این پروژه بالغ بر ۳۰ کیلومتر کاهش مسیر صورت می گیرد که این امر در بحث حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت و رونق اقتصاد بسیار مهم است، خطاب به پرسنل این پروژه گفت: بابت انجام این پروژه از شما تشکر می کنم و دست شما را می بوسم.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی