Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پردیس با اشاره به انسداد محور قدیم تهران - پردیس که جاده عبور و مرور بسیاری از خودروها به سمت استان‌های شمالی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران در منطقه کمرد شهرستان پردیس، محور قدیم تهران - پردیس هم‌اکنون مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تردد خودروها به سمت استان‌های شمالی کشور و شهرهای حومه پایتخت هم‌اینک از طریق اتوبان تهران - پردیس صورت می‌گیرد و به واسطه حجم تردد خودروها در این اتوبان، ترافیک سنگینی ایجاد شده است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسافران خواست تا با مدیریت سفر خود، از حجم ترافیک در این محور بکاهند.

محبی توصیه کرد: مسافران باید مدیریت سفر را در دستور کار قرار دهند تا در ترافیک‌های طولانی‌مدت این محور معطل نشوند.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: نیروهای راهداری در حال انجام فعالیت برای بازگشایی مسیر تردد خودروها در مسیر قدیم تهران - پردیس هستند.

به گزارش فارس بارش شدید باران در مناطقی از استان تهران به‌خصوص در بخش‌های شمالی این استان هم‌اکنون ادامه دارد.

مناطق صیدآباد و امین‌آباد در جاده تهران- فیروزکوه نیز هم‌اکنون شاهد بارش باران الهی بوده و تردد در این محور با کندی همراه است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی