Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۵۳۹ میلیون لیتر فرآورده نفتی در شهرستان‌های زیرمجموعه این منطقه توزیع شده است.

دادخدا اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال بیش از 539 میلیون لیتر فرآورده نفتی در شهرستان‌های زیرمجموعه این منطقه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: این فرآورده‌ها شامل بنزین، نفت سفید، نفت-گاز(نیروگاهی و غیرنیروگاهی)، نفت کوره و سوخت هواپیمایی بوده و جهت مصارف مختلف در نواحی و مراکز تحت پوشش منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: بیشترین درصد تغییرات توزیع سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را نفت کوره با 70 درصد افزایش و نفت سفید با 6 درصد کاهش توزیع، به خود اختصاص داده است.

اعتصامی مقدار توزیع بنزین در 3 ماهه اول امسال را 153 میلیون و 464 هزار لیتر با 4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل و مقدار نفت-گاز(غیرنیروگاهی) را با 22 درصد افزایش در این مدت، 151 میلیون و 189 هزار لیتر اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان میانگین توزیع فرآورده‌های نفتی در این منطقه را در 93 روز آغازین امسال روزانه بیش از 5 میلیون و 798 هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این حجم وسیع سوخت به وسیله نفتکش‌های جاده‌پیما و مخرندارهای حمل ریلی از مبادی تعیین شده در استان‌های مجاور به منطقه حمل شده است.

به گزارش تسنیم، منطقه زاهدان فاقد خط لوله انتقال و پالایشگاه فرآورده‌های نفتی است و سوخت مورد نیاز خود را از استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی تامین می‌کند؛ این منطقه یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن 4 ناحیه زاهدان ، زابل ، خاش و سراوان بیش از نیمی از مساحت استان سیستان و بلوچستان را در بر گرفته و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

R7843/P1015135/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار شجاعی گفت: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مقتدرانه در حوزه‌ی مرزی ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در پاکسازی منطقه مرزی، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۲۱ کیلوگرم شیشه، ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان