Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آئین بهره‌برداری از چندین پروژه گردشگری و خدماتی در مشگین‌شهر برگزار و عملیات اجرایی چندین پروژه نیز آغاز شد.

در این مراسم کلنگ احداث بزرگترین پارک آبی کشور در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر به زمین زده شد تا این امر زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران به این منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عباس‌نیا، مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر در این مراسم گفت: بزرگترین پارک آبی کشور در پل معلق مشگین‌شهر با صرف اعتبار 10 میلیارد تومان احداث می‌شود که پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا عید فطر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل نیز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری و خدماتی مشگین‌شهر اظهار داشت: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری داشته که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و آبادانی هر چه بیشتر منطقه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان مشگین‌شهر در آئین آغاز عملیات احداث شبکه آبیاری پایاب سد احمدبیگلو بیان کرد:‌ پروژه سد احمدبیگلو یکی از طرح‌های حائز اهمیت در این شهرستان بوده که امسال 10 میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد تبدیل 680 هکتار از زمین‌های دیم منطقه به آبی خواهیم بود.

افتتاح بزرگترین زیپ لاین سه‌لاینه شمالغرب کشور در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر از دیگر پروژه‌هایی بود که در کنار مجتمع آبدرمانی یل‌سویی در روستای موئیل به بهره‌برداری رسیده و راه‌اندازی شد.

فرماندار مشگین‌شهر در این مراسم با اشاره به تامین زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری این شهرستان، مشگین‌شهر به کانون ورزش‌های هیجانی در کشور تبدیل که برای پروژه زیپ‌لاین در این منطقه یک میلیارد تومان توسط مجموعه پل معلق مشگین‌شهر هزینه شده است.

میرعلی رحیمی زاد در مورد مجتمع آبدرمانی یل‌سویی در روستای موئیل نیز اظهار کرد:‌ داث شده و 10 میلیارد تومان برای راه‌اندازی آن سرمایه‌گذاری شده است و آب آن نیز از چشمه روستای بالادست موئیل تامین خواهد شد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد