Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دونالد ترامپ، فرم بدني همسر مکرون را پسنديد.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، اسپوتنيک به نقل از خبرگزاري ان بي سي اعلام کرد، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در ديدار خود با همسر رئيس جمهور فرانسه از ايشان بسيار تعريف کرد. دو رئيس جمهور امروز 14 جولاي در کاخ اليزه با يکديگر ديدار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ خطاب به همسر مکرون گفت: "شما در فرم خوبي قرار داريد. (ترامپ در حالي که رو به رئيس جمهور فرانسه کرد گفت): او داراي فرم بدني زيبايي است".
از سوي ديگر، در کنار همسر مکرون، ملانيا ترامپ نيز حضور داشت.
شايان ذکر است، همسر رئيس جمهور فرانسه چندين سال از امانوئل مکرون بزرگ تر مي باشد.
اين اولين باري نيست که ترامپ از ليدي ها در جمع تعريف مي کند، پيش از اين او از يک خانم خبرنگار ايرلندي نيز تعريف کرده بود.

آمريکايي ها در پاريس شعار مرگ بر ترامپ سردادند
زماني که ترامپ مشغول پاريس گردي بود و زماني که در مقبره ناپلئون حضور يافت و پس از آن حتي زماني که براي ديدار خصوصي با مکرون به اليزه رفت در همه اين زمان ها مخالفان او در ميادين اصلي شهر پاريس دست به تجمع زدند.
بنابر اين گزارش بيش از يکصد تن از آمريکاييهاي مقيم پاريس با تجمع در ميدان اتا اوني (محل سابق سفارت آمريکا در پاريس) تجمع کرده و به انتقاد از سياست‌هاي رييس جمهورشان پرداختند.
اين افراد پلاکاردهايي در دست دارند که بر روي آنها نوشته شده "فرانسه و امريکا آري؛ ترامپ نه"، " استمداد برج آزادي؛ کمک"، " آمريکا را دوباره بهترين کنيم"، " چه احمقي" ، "واردات مواد شيميايي خارجي به فرانسه ممنوع است پس چرا ترامپ آمده است"، " زنده باد مقاومت؛ ترامپ را پرت کنيد بيرون" ، "ما ترامپ را نمي خواهيم؛ خودتان را گمراه نکنيد" ، "مرگ بر ترامپ"، " اوباماکر نجات دهنده زندگي".

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین