Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:57:42 GMT

اولین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۰۳۰۴

اولین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو + تصاویر

روز اول رزمایش گردانهای بیت المقدس همزمان با سراسر استان در شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، در روز اول این رزمایش کلاسهای دفاع از کوی و برزن ، شورش و ضد شورش و امداد و نجات برگزار شد .

سرهنگ مجمدباقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با حضور در جمع اعضای این گردان گفت :درس مقاوت درس قران ، درس تقوا درس قران و درس ایثارگری درس قران می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به متاع دنیا متکی نباشید و با فکر زندگی معنوی باشید .

وی افزود :افتخار ما این است در مقابل استکبار خواهیم ایستاد، توجه داشته باشید بسیج لشگر مخلص خداست لذا لشگر خدا اندیشه متعالی ، مخلص ولایت مدار دشمن شناس و بدون غرور و تکبر میباشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تصریح کرد : دشمن در این زمینه هم اهداف ما را میداند و هم فعالیت ما را برای همین اقدامی نمیکند، چرا که اگر نمیدانست خیلی وقت بود مضمحل شده بودیم ؛ این نهاد را امام تشکیل داده است هر کسی در کل دنیا که خواسته است تشکلی مثل بسیج تشکیل دهد با شکست روبرو شده است .

بعد از سخنان فرمانده سپاه پاسداران ماکو بسیجیان در مقابل فرمانداری ماکو با اهدای لوح و چفیه از پدر شهید آذربان تجلیل کردند .

پساز برگزاری کلاس ها بسیجیان گردان بیت المقدس به صورت ستون کشی به طرف مسجد علی بن ابیطالب حرکت کرده و بعد از نماز جماعت و صرف شام پیاده روی شبانه برگزار شد .

لازم به ذکر می باشد بین نماز مغرب و عشا حجت الاسلام موسوی امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب در سخنرانی خود نقش و جایگاه بسیج و ساده زیستی انان را تبیین کرد .

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند