Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز از تصادف یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون در هشتگرد خبر داد.

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: صبح امروز جمعه ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس حامل حدود ۵۰ نفر که عمدتا تبعه افغانی بودند در روستای رامجین از توابع هشتگرد برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اولین فرصت عوامل امدادی اورژانس البرز به همراه ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خاطرنشان کرد: امار نهایی مصدومان این حادثه به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام