Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز رزمایش الی بیت المقدس در شهرستانهای آذربایجان غربی با شرکت گردان های بیت المقدس و کوثر برگزار شد و طی آن نیروهای بسیج توان خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همزمان با دیگر شهرهای آذربایجان غربی مراسمصبحگاه مشترک بسیجیان ارومیه با حضور قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدا استان، عباس حسنخانی فرماندار ارومیه و تعدادی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در اینصبحپاگاه که به مناسبت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در این شهر اجرا شد اظهار کرد: حضور زینب گونه و حسین وار بسیجیان در صحنه نشان دهنده تمسک آن‌ها به آرمانهای الهی نظام اسلامی و گوش به فرمان بودن به رهبر معظم انقلاباست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامیبسیج را یک نیروی کارآمد در تمام صحنه‌ها می‌دانند چراکهاین تیرو همواره برائت از دشمن دارد و در تمام صحنه‌ها همراه نیروهای نظامی و انتظامی و دولت ایفای نقش می‌کند.

خرم افزود: بسیج تنها با ابتکار ولی امر مسلمین پایه گذاری شده که باید پیوسته به خاطر این دستاورد و تصمیم گره گشا از آن تقدیر کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروزه با تبعیت بسیجیان دیگر کشور‌ها از مرجعیتولایت، دشمنان تا بن دندان مسلح زانو زده‌اند و از نیروهای مردمی ترس و واهمه دارند.

وی افزود: امروزه باید همیشه آماده دفاع باشیم چراکه استکبار جهانی دست از امت اسلام برنمی دارد.

پیام‌های رزمایش الی بیت المقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان این شهر اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس دارای پیام‌های بسیاری است که یکی از اصلیترین آن‌ها نشان دادن اقتدار و آمادگی همیشگی بسیجیان بصیر و ولایتمدار در برابر هر نوع تهدید کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دشمنان است.

سرهنگ علی‌نژاد تصریح کرد: دشمن از این اقتدار و آمادگی به شدت می‌ترسد و به همین دلیل است که از هیچ دسیسه‌ای برای تضعیف بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کند.

وی افزود: اگر می‌بینیم استکبار وجود کتب و آثار ارزشمند دفاع مقدس را بر نمی‌تابد و می‌خواهد جوانان و نسل اینده با این میراث بیگانه باشند در راستای همین توطئه برای تضعیف بنیه دفاعی کشور است، بنابراین یکی از ماموریت‌های مهم بسیج حفظ و تقویت مضاعف توانمندی‌های نظامی است.

علی‌نژاد گفت: ان شاالله به برکت همین مجاهدت‌ها به زودی شاهد آزادی بیت المقدس، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و از بین رفتن کامل بنیان کفر و نفاق در جهان باشیم.

جلوه بسیج مردمی در کشورهای همسایه

استاندار آذربایجان غربی نیز در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ارومیه اظهار کرد: امام خمینی (ره) یاران خود را در گهواره می‌دانستند وامروز ما شاهد جلوه آن در بسیج هستیم.

قربانعلی سعادت گفت: امروز الگوبرداری کشور‌ها از انقلاب اسلامی ایران و موفقیت آن‌ها نشان دهنده تاثیرات این انقلاب در جهان است.

وی افزود: اگر امروز در عراق و سوریه شاهد پیروزی گسترده هستیم قطعا تاثیر تفکر امام خمینی (ره) و نیز تاثیرات بسیج است.

حضور 64 گردان در رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی

بر اساس این گزارش امسال 60 گردان بیت المقدس و 4 گردان کوثر در روزهای 22 و 23 تیرماه در رزمایش الی بیت المقدس در استان شرکت کردند و در مجموع 20 هزار نفر در رزمایش الی بیت المقدس در سراسر استان حضور یافتند.

این رزمایش سنجش آمادگی رزم و توان رزم گردان‌های مذکور بود و اهدافی از قبیل مردمی کردن دفاع، پایان ناپذیر بنیه رزم نیرو‌ها و مکمل ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای دنبال شد و نمایش اقتدار و ارتقای آمادگیهای گردانها نیز در این رزمایش مد نظر قرار گرفت.

ایجاد وحدت٬ همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان‌ها با سایر سازمان‌ها از دیگر اهداف این رزمایش بوده و علاوه بر آن ایجاد امنیت که سبب آرامش مردم و یاس دشمن و ضد انقلاب است از دیگر شاخصه‌های مهم این رزمایش بود که مورد توجه قرار گرفت.

این رزمایش بدون استفاده از مهمات جنگی و در سراسر شهرستانهای استان انجام شد.

انتهای پیام/

رزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیررزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربی/ بزرگترین ترس استکبار از قدرت نیروی مردمی ایران و بسیج است+تصاویررزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربیرزمایش الی بیت المقدس آذربایجان غربی R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی