Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:07:00 GMT

صادقی طلایی شد/ تدین در جایگاه دوم ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۱۵۳۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی از امروز (جمعه) با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور در سالن دولت شهر آستانه در قزاقستان پیگیری می‌شود که در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه 5 بر صفر و تایلند 4 بر یک راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فینال موفق شد 3 بر 2 کاتاروی مالزیایی را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

امیریزدان تدین پس از غلبه بر کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد. تدین در فینال برابر کاتاروی ژاپنی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در وزن 50-کیلوگرم امید، سارا بهمن یار با برتری مقابل چین یک بر صفر، چین تایپه 6 بر 2 و هند 6 بر صفر راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد. بهمن یار در فینال برابر نماینده قزاقستان 4 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در بخش کومیته دختران، در وزن 55- کیلوگرم امید، آویشن باقری با پیروزی 2 بر صفر مقابل قرقیزستان و 5 بر یک مقابل ژاپن به فینال مسابقات راه یافت. وی در فینال به مصاف نماینده میزبان رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز