Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال تلویزیونی "پرستاران" به زندگی شخصی و حرفه‌ای پرستاران می‌پردازد و در تلاش است با تلطیف فضای داستان برای مخاطب لحظه‌هایی سرشار از آرامش را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، این روز‌ها و با آغاز پخش فصل دوم سریال تلویزیونی "پرستاران" تلویزیون آنتن رنگارنگی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فصل دوم سریال تلویزیونی "پرستاران" در ادامه سری نخست این مجموعه و با پیگیری روند داستان از نخستین قسمت تولید شده است.


با وجود پخش ۴ قسمت از فصل دوم سریال "پرستاران"، اما هنوز مخاطبان قسمت جدیدی از این فصل را مشاهده نکرده بودند تا اینکه براساس گفته‌ها، در قسمت پنجم بیننده‌های سریال شبانه شبکه یک شاهد پخش قسمتی جدید از این مجموعه تلویزیونی بودند.


سریال تلویزیونی "پرستاران" داستان چند پرستار را در محیط کار و همچنین محیط زندگی شخصی آن‌ها به تصویر می‌کشد و تلاش می‌کند بتواند گوشه‌ای از این حرفه دشوار و در عین حال پر مسئولیت را برای بیننده‌ها به تصویر بکشد.


این مجموعه تلویزیونی تلاش کرده با تدارک بخش‌هایی عاطفی که مربوط به زندگی شخصی شخصیت‌های داستان "پرستاران" است، فضا را تلطیف کند تا مخاطبی که پس از یک روز کاری سخت مشغول تماشای این سریال است، بتواند خستگی را از تن خود بزداید.


در سریال تلویزیونی "پرستاران" جمعی از بازیگران کشورمان از جمله فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، امین زندگانی، محمدرضا رهبری، سیاوش خیرابی و فریبا نادری به ایفای نقش می‌پردازد.


سریال "پرستاران" به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید یکی از پروژه‌های طولانی تلویزیون است که تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.


همچنین تیتراژ پایانی این سریال تلویزیونی را رضا یزدانی خوانده است. یزدانی سابقه‌ای درخشان در زمینه خواندن تیتراژ‌های تلویزیونی دارد و به طور معمول تیتراژ‌های او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو می‌شود.


گزارش از بهاره کنجکاوفرد


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا چهار مورد از بهترین انیمه‌های سریالی بهار امسال را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که انیمه‌دوست‌ها بی‌صبرانه انتظار تماشای آن‌ها را کشیده‌اند.

۱. سرزمین شنی؛ سریال (Sand Land: The Series)

بر اساس گزارش فرادید؛ این یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال است که خالق داستان آن آکیرا توریامای افسانه‌ای است. شخصیت اصلی سریال رائو است؛ کلانتری که در یک جهان برهوت پسا آخرالزمانی با کمک چند شیطان مرموز به دنبال منبع آب می‌گردد. آن‌ها می‌خواهند یک دریاچۀ گمشده را پیدا کنند و برای این منظور باید از خطرات شگفت و هولناک صحرا عبور کنند.

۲. باد شکن (Wind Breaker)

این از آن انیمه‌هایی است که علاقمندان ژانر اکشن و مبارزه‌ای نباید از دستش بدهند؛ داستان سریال دربارۀ دانش‌آموزی به اسم هاروکا است که تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند خودش را به شخصیتی قوی‌تر تبدیل کند.

۳. عروس دریایی نمی‌تواند شب شنا کند (Jellyfish Can't Swim in the Night)

این سریال داستان چهار دختر جوان را دنبال می‌کند؛ یک هنرمند که اعتماد به نفسش را از دست داده، یک خواننده، یک آهنگساز و یک یوتیوبر. آن‌ها با هم در قالب یک گروه هنری متحد می‌شوند تا برای خودشان راهی در دنیا پیدا کنند و بتوانند نسخۀ بهتری از خودشان را بسازند.

۴. کایجو شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

این سریال شخصیتی به اسم کافکا را دنبال می‌کند؛ مردی که رویای حضور در نیروی دفاع ضد کایجو (ضد هیولا) را دارد. ابتدا به نظر می‌رسد که رویای او به خاطر بالا رفتن سنش از دست رفته باشد؛ اما دوباره قانون سربازگیری نیروی دفاع تغییر می‌کند و راه برای پیوستن کافکا باز می‌شود. اما در همین حین یک اتفاق تکان‌دهنده می‌افتد؛ یک کایجو به کافکا حمله می‌کند و او را به موجودی عجیب و متفاوت تبدیل می‌کند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900923

دیگر خبرها

  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»