Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن ملی‌پوش ایران گفت: اصلی‌ترین دلیل بازگشتم به پیست بعد از ۷ سال تغییر کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی بود.

مهدی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلایل بازگشت مجددش به پیست دوچرخه‌سواری بیان کرد: بعد از هشت سال به پیست برگشتم که تغییر و تحولات‌ در کادر فنی تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی یکی از اصلی‌ترین عوامل در بازگشت من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کاپ ژاپن که بالاترین سطح را در مسابقه‌های آسیایی داشت نتایج خوبی گرفتیم. البته تیم سرعت هم خیلی زحمت کشید اما متاسفانه یا خوشبختانه از بهترین‌های جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند و سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به هم‌دوره بودنش با حسین عسگری، کار کردن‌شان با هم از روی رفاقت است یا خیر؟ تصریح کرد: حسین عسگری از قهرمانان، مدال‌آوران خوب ایران بوده است. با وجود این که ۲۱ سال با هم رفاقت داریم و هم‌تیمی هم بوده‌ایم اما اکنون رفاقت جای خود، کسوت و بحث مربی و شاگرد هم جای خود. اگر من از روی رفاقت به این کاپ می‌آمدم تلاش نمی‌کردم چنین نتایجی بگیرم.

سهرابی در مورد این که برای حضور در مسابقه‌های پیست برنامه دارد یا خیر؟ گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ام برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است که اگر آمادگی لازم را داشته باشم در پیست و جاده رکاب بزنم. در کنار آن بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا را هم پیش‌رو داریم. البته کادر فنی تصمیم می‌گیرد رکابزن در چه ماده‌ای رکاب بزنند اگر آن ماده هم باب میل من باشد و بتوانم در آن مثمرثمر باشم با تمایل شرکت خواهم کرد و با تمام وجودم رکاب می‌زنم.

او در پاسخ به این پرسش که نتیجه گرفتن در ماده‌ای مانند مدیسون به این دلیل بود که دو رکابزن باتجربه در آن رکاب زدند؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد. در حال حاضر تنها کسانی که با هم می‌توانند خوب نتیجه بگیرند من و رجبلو هستیم. البته بعد از ۷ سال فقط ۱۰ دقیقه به همراه رجبلو کار کردیم و با تجربه‌ای ۱۵-۱۰ ساله خود توانستم با او هماهنگ شوم و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم و از کسانی که تلاش کرده‌اند تا به این مسابقه‌ها اعزام شویم، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند