Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:01:25 GMT

غرق شدن جوان 23 ساله لردگانی در رودخانه ارمند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۲۳۵۹

غرق شدن جوان 23 ساله لردگانی در رودخانه ارمند

قربان مرادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان 23 ساله عصر پنجشنبه به همراه همسر و خانواده برای تفریح به حاشیه رودخانه رفته بود به دلیل بی دقتی به داخل رودخانه پرت می شود.
وی گفت: در نخستین ساعات پس از این اتفاق، تعدادی از غواصان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو آغاز شد.
به گفته وی، هم اینک گروه های غواص جمعیت هلال احمر در دریاچه کارون 4 درحال جست و جوی جوان غرق شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی از سقوط یک مرد 60 ساله از ارتفاعات آتشگاه لردگان خبر داد گفت: این حادثه ظهر روز جمعه به جمعیت هلال احمر شهرستان اطلاع رسانی شد.
وی گفت: اکیپ کوهستان این شهرستان برای نجات جان فرد به محل اعزام شدند که هنوز وضعیت مصدوم به هلال احمر اطلاع رسانی نشده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان در فاصله بیش از 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
رودخانه ارمند در چهارمحال و بختیاری یکی از سرشاخه های رودخانه دائمی کارون است.
خبرنگار: سمیه پناهنده**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7360/2097

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

محمد مصباحی ، با اشاره به اقدام‌های انجام شده در موضوع آموزش‌های مهارتی، گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ جوان در کارگاه و دوره‌های مهارتی در استان قم شرکت کردند.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی این نهاد از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود، گفت: در سالی که گذشت افزون بر پنج‌هزار نفر از دانش‌آموزان قم با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، آموزش‌های مهارتی و کمک‌های اولیه را گذراندند.

مصباحی موحد، نقش‌آفرینی در پرکردن اوقات فراغت تابستان را از طرح‌های جاری هلال‌احمر قم یاد کرد و افزود: در همین خصوص در تابستان امسال ۳۴ عنوان کلاس جهت حضور نوجوانان و جوانان قمی پیش‌بینی‌شده است.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم گفت: این کلاس‌های ۳۴ گانه در رشته‌های مختلف هنری، مهارتی، آموزش زبان، مشاوره ازدواج و پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های علمی و هنری و کمک‌های اولیه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه جوانان قمی جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند به هلال‌احمر استان مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام خود را نهایی کنند، تصریح کرد: تمامی دوره‌های علمی، هنری و مهارتی جمعیت هلال‌احمر با کمترین هزینه ممکن برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد