Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته شهر ریگان افزود: فقدان راه مناسب در مناطق کوهستانی و عشایری ریگان موجب شده که بیماران و افراد عقرب گزیده تا رسیدن به مراکز درمانی مرکز شهرستان دچار مشکل حاد شوند و گاها نیز جان خود را از دست بدهند.
وی با اشاره به خدمات مطلوب دولت و نظام جمهوری اسلامی در این منطقه افزود: موضوع راه مناسب هم اکنون یک معضل جدی است که باید برطرف کردن ان به دغدغه اولویت دار مسئولان تبدیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به سالروز تاسیس بهزیستی اشاره کرد وابراز داشت این سازمان اقدامات زیادی در زمینه ساخت مسکن وسرپناه وپرداخت هزینه های درمانی برای افراد تحت پوشش بهزیستی انجام داده است .
امام جمعه ریگان به آزاد سازی شهر موصل هم اشاره کرد و بیان داشت :اتش فتنه داعش و تکفیر با هدایت سران کفر امریکا واسرائیل وانگلیس بیش از سه سال است که کشورها وملت های مسلمان را با معضل حادی مواجه کرده است .
رنجبر ماهانی افزود فتنه داعش اگر با مقاومت وایستادگی وجوانمردی جبهه مقاومت در خارج از مرزها به فرماندهی سردار سرافرازحاج قاسم سلیمانی انجام نمی شد اکنون ما باید شاهد خطر داعش در نظام جمهوری اسلامی باشیم .
وی گفت :امروز مقاومت دو ملت عراق وسوریه در برابر توطئه شوم استکبار قابل ستودن است و پیروزی شهر موصل از چنگال داعش جنایتکار پیامهایی شامل ختم خلافت خودخوانده داعش ختم تجزیه طلبانه امریکا در منطقه و وحدت بین نیروها واقوام ومذاهب می باشد .
وی همچنین گفت :با توجه به شدت گرمای شهرستان هنوز تعرفه های برق این شهرستان اصلاح نشده اند واز از مسئولان استانی وکشوری خواستار اصلاح تعرفه های برق مناطق گرمسیری شهرستان ریگان هستیم .
ریگان با وسعت 8هزار کیلومتر مربعی تا مرکز استان کرمان 285کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس