Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه، امروز وزیرهای آمریکا خواستار تغییر نظام اسلامی هستند، گفت: آمریکایی‌ها با نظام‌ اسلامی مشکل دارند و تحریم‌های جدید دانشگاه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها می‌خواهند، مردم ایران را مشکل‌دار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رهبر با بصیرت انقلاب اسلامی و ملت بیدار ایران هر فتنه‌ای را که در مقابل نظام اسلامی باشد، خفه می‌کنند و ناکام‌ می‌گذارند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ملت ایران همیشه در ‌عمل پاسخ دشمنان را داده است و با تبعیت از ولایت‌ پاسخ دشمنان را می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که خواب‌های آشفته آمریکایی‌ها تعبیر شود.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی است، گفت: مسوولیت بهزیستی و تامین اجتماعی بسیار مهم است و این دو سازمان برای رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظایفی دارند.

وی افزود: وظیفه و کمک‌های آن‌ها فقط مادی نیست و کمک به اقشار نیازمند جامعه نیازمند حمایت‌های همگانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به قشر محروم جامعه نیست و توانمندسازی و درمان افراد آسیب‌پذیر کار بسیار سختی است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: برای اشتغال معولان نیز باید در یک اداره آن‌ها را به‌کار بگیریم و برای آن‌ها شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: مسوولان باید نسبت به کمک کردن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اهتمام بورزند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با یادآوری اینکه ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان است، گفت: شورای نگهبان قانون اساسی در سال ۵۹ با دور اندیشی امام بزرگوار ما تاسیس شد و این شورا با تطبیق کارهای کشور با قانون اساسی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: شورای نگهبان نقش سنگینی در جمهویت و اسلامیت نظام دارد و این در حالی است که در برگزاری قریب به ۴۰ انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شورای نگهبان در آن نقش اساسی داشته است.
وی تاکید کرد: حفظ اسلامیت نظام در تطبیق قوانین کشور و با شرع مقدس است که شورای نگهبان ‌تلاش ارزشمند و قابل ستایشی در این راستا انجام داده است.

امام جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه ۲۵ شوال سالروز شهادت امام‌جعفر صادق(ع) است، گفت: امام صادق(ع) در دوران امامت خود سه راهکار اصلی را دنبال کردند.

آیت‌الله میرعمادی اول راهکار را تبیین امامت و ولایت برشمرد و افزود: تاسیس حوزه علمیه دومین راهکار و سومین آن‌ ایجاد تشکیلات پنهانی سیاسی برای مبارزه با حاکمان ظالم بود.

انتظار مردم برای تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم تنفید و تحلیف رییس جمهور و تشکیل دولت دوازدهم هستیم، خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهمی است و مدت زمانی است که قبل و بعد انتخابات وضعیت خاصی حاکم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم انتظار دارند شعارها و وعده‌هایی که رییس جمهور در دوران انتخابات داده است را عملی کنند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: مهم‌ترین انتظار مردم تولید و اشتغال است و رییس‌جمهور وعده داده تا در طی سال ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کند.

وی با تاکید به اینکه امسال که سال تولید است مردم منتظر تحقق وعده‌های مسوولین هستند، تصریح کرد: هیچ‌ چیزی نباید جایگزین خواسته اصلی مردم شود.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: خواسته مردم این است که اشتغال و تولید در کشور رونق بگیرد و وضعیت رکودی که در جامعه حاکم است از بین برود‌.

آیت‌الله میرعمادی گفت: جوانان باید سر کار بروند و امیدواریم رییس‌جمهور نیرو‌های ارزشی، کاری و با انگیزه انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه وزرا باید دلسوز، متعهد ارزشی، ولایی و پایدار به ارزش‌ها باشند، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند و امیدواریم این اقدامات هر چه سریع‌تر صورت بگیرد‌.

انتهای پیام / د

خواب‌های آشفته آمریکا تعبیر نمی‌شود/ انتظار مردم برای تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم