Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رنجبر ماهانی در مراسم نماز جمعه این هفته ریگان گفت: اگر با مقاومت وایستادگی وجوانمردی جبهه مقاومت در خارج از مرزها به فرماندهی سردار سرافرازحاج قاسم سلیمانی انجام نمی شد اکنون ما می بایست شاهد خطر داعش در نظام جمهوری اسلامی باشیم.


وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع )افزود: مردم به سوی اهل بیت از راه حلال وصحیح دعوت کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به سالروز حماسه ملی وهمبستگی مردم در دفاع از نظام وپایان دادن به آشوب ها واخلال گران در سال 78در کوی دانشگاه تصریح کرد: در پی تصویب طرح اصلاح قانون مطبوعات توسط مجلس شورای اسلامی ومخالفت آن توسط عده ای از مطبوعات وخبرگزاریها در سطح کشور همراه بود .

وی گفت: در این اعتراض که به خیابانها کشانده شد عده ای ضد انقلاب در پوشش جنبش دانشجویی شرکت نمودند ویک سری آشوب هایی را در نظام به وجود آوردند که که بصیرت ودرایت مردم این آشوب ها را خاتمه دارد .

امام جمعه ریگان ابراز داشت :شبیه همین اقدام در سال 88رخ داد که با بصیرت مردم در 9دی ماه خنثی شد .

رنجبر ماهانی افزود:هر جافتنه ای بر پا شده است مردم جلودار مقابله بودند وبا بصیرت وانقلابی مردم وفرماندهی رهبر عظیم الشان انقلاب منجر شد مردم هوشیار تر شده وبه صحنه بیایند وعرصه را برای حضور معاند تنگ کنند ومشت محکمی به دهان انها بزنند .

وی به سالروز تاسیس بهزیستی اشاره نمود وابراز داشت :این سازمان اقدامات زیادی در زمینه ساخت مسکن وسرپناه وپرداخت هزینه های درمانی برای افراد تحت پوشش بهزیستی انجام داده است .

امام جمعه ریگان به آزاد سازی شهر موصل اشاره کرد وبیان داشت: آتش فتنه داعش وتکفیری ها باهدایت سران کفر امریکا واسرائیل وانگلیس بیش از سه سال است که کشورها وملت های مسلمان را انواع خونریزها وچپاولها و.. انجام می دهند .

رنجبر ماهانی افزود: فتنه داعش اگر با مقاومت وایستادگی وجوانمردی جبهه مقاومت در خارج از مرزها به فرماندهی سردار سرافرازحاج قاسم سلیمانی انجام نمی شد اکنون ما می بایست شاهد خطر داعش در نظام جمهوری اسلامی باشیم .

وی گفت: امروز مقاومت دو ملت عراق وسوریه در برابر توطئه شوم استکبار ستودنی است ورهایی شهر موصل از چنگال داعش جنایتکار پیامهایی شامل ختم خلافت خودخوانده داعش ختم نقشه تجزیه طلبانه امریکا در منطقه ووحدت بین نیروها واقوام ومذاهب می باشد .

امام جمعه ریگان به مشکلات شهرستان اشاره و اظهار کرد:در مناطق کوهستانی وعشایری شهرستان ریگان راه مناسب وجود ندارد که این امر باعث شده است که به دلیل نبود راه افراد عقرب گزیده وبیماران در این مناطق تا رسیدن به مرکزدرمانی شهرستان جان خود را از دست بدهند .

رنجبر ماهانی افزود: تکمیل زیرساختهای شهرستان در اولویت کاری مسولین قرار گیردوعشایر منطقه تقویت شوندواگر این قشر فراموش شوندواز مناطق کوهستانی به شهر مهاجرت کنند امنیت استان در معرض خطر قرار می گیر د .

وی گفت: با توجه به شدت گرمای شهرستان هنوز تعرفه های برق این شهرستان اصلاح نشده اند واز از مسولین استان وکشوری خواستار اصلاح تعرفه های برق مناطق گرمسیری شهرستان ریگان هستیم .

امام جمعه ریگان به سانحه دلخراش حادثه تصادف شهرستان اشاره کرد و گفت:در این حادثه 6نفر از شهروندان ریگانی را از دست دادیم .

رنجبر ماهانی بیان داشت: برخی از مسولین شهرستان برای فرار از مسولیت سنگین این گونه اعلام نمودند که امام جمعه فرموده اند جاده را ببندید ما هم جاده را بستیم اگر جاده باز بود این اتفاق رخ نمی داد پس نتیجه اش این است که شخص امام جمعه مقصر در این حادثه می باشد .

وی گفت :در خطبه های نماز جمعه در سه الی 4نوبت به مسولین شهرستان تذکر دادم که این جاده قتلگاه نشود که این امر را پیش بینی می نمودم چون حادثه برای بنده در این محور اتفاق افتاد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: با فرمانده پلیس راه شهرستان صحبت نمودم که وی اعلا.م نمود ما مجوز باز کردن این محور را ندادیم اقایان خودشان محور را بازگشایی نمودند ومی بایست از ما تائیدیه می گرفتند
رنجبر ماهانی ابراز داشت: با فرمانده پلیس راه استان تماس های تلفنی داشتم که ااین جاده خطر ناک است وبرای مردم مشکل ساز می شود وحتی کار به دادگاه کشانده شد.

وی گفت: فرمانده پلیس راه شهرستان شکوائیه را به دادگاه شهرستان دادند که ما زورمان نمی رسد این جاده را ببندیم مشکلات ونقایص ان هنوز حل نشده است که رونوشت این شکوائیه به دفتر بنده آمد ما نیز تذکر دادیم که جاده اصلاح شود بسته نشود.

انتهای پیام/ح

انتقاد امام جمعه ریگان از کمبودهایی که با جان مردم بازی می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های عملی درس مکتب تشیع جعفری امام صادق (ع) در سیره عملی آن حضرت، مرزبندی با طاغوت است. گفت: مبنای عملی تمام اولیا الهی و ائمه هدی (ع) همین مرزبندی با طاغوت است.

خطیب جمعه خفر گفت: واقعه عاشورا و محبوس و مسموم و مقتول شدن ائمه معصوم همه به خاطر مرزبندی با طاغوت است و قرآن کریم نیز در آیه (فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی…) به این مساله اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه به دنبال حاکمیت الهی بوده و به خاطر مقابله با طاغوت تحت فشار و زجر و مصیبت بودند افزود: دشمنان به امام صادق و دیگر امامان ما مجال و میدان ندادند و حتی ادعای امامت ائمه را جرم انگاری می‌کردند.

خطیب جمعه خفر به هفته کارگر نیز اشاره کرد و گفت: از مدیر کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جامع‌تر در بخش انگیزه‌بخشی به نیروی کار زمینه تحول اقتصادی شهرستان را به صورتی شایسته‌تر فراهم نماید.

وی افزود: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سالروز اعلام جنگ رسمی اقتصادی آمریکا در سال ۷۴ و تحریم همه‌جانبه علیه ایران است و طی این چند دهه جبهه استکبار مدام دشمنی‌هایش را در جبهه اقتصادی شدت بخشیده تا نظام اسلامی و انقلابی ایران را از پا درآورد اما به لطف خدا و مقاومت مردم صبور و انقلابی این حربه هم کارساز نشد.

امام جمعه خفر گفت: گاهی عملکرد دولتمردان گذشته، جدای از مردم و به صورت انفعالی بود و رضایت کدخدا را شرط موفقیت خود می‌دانستند و چشم و دل و امیدشان به خارج از مرزهایمان بود.

کد خبر 6095768

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان