Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر ورزش با اشاره دستاوردهایی که برجام طی دو سال گذشته داشته، گفت: به واسطه این تحول تعامل و ارتباط ایران با جامعه بین الملل ورزش و کنفدراسیون های آسیایی بیشتر شده است.

به گزارش بی‌باک، مسعود سلطانی فر با بیان اینکهبرجام این تحول را برای ما ایجاد کرد که بتوانیم تعامل و ارتباطاتمان را با جامعه بین الملل ورزشی و کنفدراسیونهای آسیایی بیشتر کنیم، گفت:این مساله می تواند به توسعه ورزش به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهم باید ازابزار ورزش استفاده کنیم.در جهان، بسیاری از کشمشکش ها و منازعات جهانی وتیرگی روابط به واسطه ارتباطات ورزشی، رفع می شود،

وی با اشاره به اینکه ورزش یک زبان مشترک بین المللی است، ادامه داد:در مقطعی که تحریم بودیم بسیاری از کشورها تمایل داشتند درحوزه ورزش با ما ارتباط داشته باشند. واقعیت هم این بود که این تعاملات برقرار بود، به این شکل کهتیم های ورزشی ما به کشورهایی که ما را تحریم کرده بودند، اعزام می شدند و تیم های ورزشی آنها به ایران سفر می کردند.

وزیر ورزش تصریح کرد:در مقطعی که ما توانستیم با کشورهای پنج به علاوه یک در زمینه حفظ فعالیت های حقوق هسته ای برای لغو تحریم ها تفاهم کنیم، فرصتهای جدیدی برای ما در حوزه ورزش پیش آمد .ما بیش از شصت رویداد را تا الان بعد از برجام میزبانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد:جامعه ورزشی بین المللی بعد از برجام و پس از تعامل با ایران، رویکرد بسیار گسترده ای داشت، درواقع کشورهای جهان ارتباط با ایران در این حوزه را در برنامه های خود دارند درهمین راستا با ما رفت و آمد می کنند، در حال حاضر بسیاری از کشورها علاقمند هستند ضمن تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک ورزشی، با ایران همکاری کنند. برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج جهان و جام جهانی کشتی کشتی مصداق این موضوع است.

سلطانی فر با بیان اینکه ایران در شرایط امنی نسبت به کشورهای منطقه قرار دارد، تصریح کرد: این در حالی است که بیشتر کشورهای منطقه به خاطر تحملات تروریستدر ناامنی قراردارند. کشور ما اما در شرایط امنی قراردارد . به خاطر شرایط کشورمان، بسیاری از کشورهای همسایه کهمشکلات عدم تامین امنیت دارند مسابقاتشان را در ایران برگزار می کنند، مثل مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ کشور عراق که در ایران برگزار می شود.

وزیر ورزش در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: باوجود اینکه برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه ایران سم پاشی می کنند ولی تقریبا برای همه محافل بین المللی دنیا این نکته به اثبات رسیده که ایران شرایط میزبانی برای برگزاری مسابقات بین المللی ازجهت امنیت ، زیرساخت ها، مدیریت و عوامل را اجرایی دارد.

وی گفت: برجام این تحول را برای ما ایجاد کرد که ما بتوانیم تعامل و ارتباطاتمان را با جامعه بین الملل ورزشی و کنفدراسیونهای آسیایی بیشتر کنیم که فکر می کنم این مساله می تواند به توسعه ورزش به ما کمک کند .

وزیر ورزش در پایان تاکید کرد: این ارتباطات، باعث انتقال تجربیات ودانشایران در زمینه های مختلف از جمله ورزش می شود. به هرحال شرایطی به وجود می آورد که به نظر من باید ورزشکارمان ازاین بستر برای رشد خود استفاده کنند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی که در میان اهالی رادیو گزارشگران و گویندگان رادیو به صدای خاص معروف بود، از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی