Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: در آزمون پذیرش دانش آموز بهورز در بردسکن 128 نفر داوطلب شرکت کردند که تعداد 20 نفر از این افراد جهت خدمات رسانی در خانه های بهداشت گزینش خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، آزمون استخدامی پذیرش دانش آموز بهورزی با استناد به مجوز صادره از طرف دفتر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد صبح جمعه از بین واجدین شرایط براساس آگهی منتشرشده و آیین نامه بهورزی جهت حضور در خانه های بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن در ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن برگزار و 128 داوطلب جهت تصدی در سمت بهورزی در 20 خانه بهداشت بردسکن به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار ما گفت :در برگزاری این آزمون رابط هسته گزینش و کارشناس مرکز بهداشت استان و حراست حضور داشته و از نزدیک بر روند اجرا و برگزاری آزمون نظارت داشتند و نتایج اولیه آزمون از طریق وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام خواهد شد.

حسین زاده افزود : با هدف تامین بهورزان مورد نیاز در واحدهای تحت پوشش، طبق مفاد دستورالعمل پذیرش دانش آموز بهورزی و پس از اعلام آگهی پذیرش، از داوطلبان بومی دیپلم و فوق دیپلم واجد شرایط ثبت نام به عمل آمد و 97 زن و 26 مرد در این آزمون شرکت کردند که در نهایت20 نفر پس از سنجش توانمندیهای عمومی و تخصصی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و احراز صلاحیت‌های عمومی، پذیرش خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن اعلام کرد : پذیرفته شدگان پس از یک دوره آموزشی دو ساله، در خانه های بهداشت سطح شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:‌با توجه به اینکه حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم در استان البرز در حال تحصیل می باشند، از این رو به نظر می رسد که این تعداد دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کرده اند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078547 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان