Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه هیرمند گفت: دولت کار کند تا مردم دست آنها را ببوسند، مردم ما قدرشناس هستند، دولت بجای پریدن به این نهاد و آن نهاد به فکر مناطق محروم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازندای هیرمند؛نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمندبه امامت حجت الاسلام ابراهیم گزمه در مصلی الغدیر برگزار شد.

حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های نماز جمعه شهرستان هیرمند گفت: امروز مردم ببینند اگر اتفاقی همچون زمان حضرت علی (ع) افتاد در کجای ماجرا قرار دارند، باید چاره اندیشی کنند تا در هنگام اتفاق از جان ،مال و حتی آبرویشان بگذرند تا حق علیه باطل پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ی دار و ندار مسلمانان؛ عاشور است گفت: امام حسین (ع) با آن عظمتی که داشتند، خواص او را در هنگام سختی یاری نکردند که چه بسا اگر مردم در جبهه حق قرار می گرفتند امروز حکام ظالم مدینه و مکه سعودی ها نبودند.

خطیب جمعه هیرمند اظهار کرد: دشمن امروز به صراحت اعلام می کند که دشمن درجه یک ما ایران است، پس آنها بیکار نمی شینند، و توطئه هایی را هم در درون و هم خارج از ایران برای شیطنت در نظام جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند.

وی افزود: دشمن پول پرست ها را از درون کشور شناسایی می کند و آنها را با ارقام سنگین وسوسه به انجام کارهای شیطنت آمیز در درون کشور وادار می کند همانند فتنه سال 87 و 88 که خسارات زیادی به کشور وارد شد.

امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: دولت مردان بیش از 4 سال است که حتی آب خوردن مردم را هم به برجام گره می زنند، اما بیایند و ببینند که برجام چه چیزی به سفره مردم اضافه کرده است.

وی ادامه داد: آیا با این یکی دو قراردادی که آنها به امضا رسانده اند مشکلات مردم حل شده است؟ یکی از مسائلی که دولت مردان آن را در برنامه داشتند رفع همه ی تحریم ها بود اما امروز تحریم های سنگین تری از گذشته بر علیه ایران تصویب می شود.

حجت الاسلام گزمه بیان داشت: امروز منتقدان و دلواپسان نمی گویند بلکه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان می گوید که روح و جسم برجام نقض شده است.

وی گفت: آمریکا همانطوری که بارها حضرت آقا گفتند بد عهد است و امروز شما بدعهدی آنها را هر روز مشاهده می کنید، ایران تمام تعهدات برجام را به اجرا در آورد اما آنها مانع تراشی می کنند چون دست ایران امروز جلوی آنها خالی است.

خطیب جمعه هیرمند اذعان داشت: همین قرارداد نفتی توتال را که مسئولین آنهمه بزرگ جلوه می دهند گفته است که اگر تحریم جدید تصویب شود ما در ایران همکاری نخواهیم کرد.

حجت الاسلام گزمه ابراز داشت: دولت کار کند تا مردم دست آنها را ببوسند، مردم ما قدرشناس هستند، دولت بجای پریدن به این نهاد و آن نهاد به فکر مناطق محروم باشد.

وی ادامه داد: بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی امروز برای نیازمندان چه کارهایی انجام داده اند، وقتی تصاویر مردم محروم هم که منتشر می شود به دست و پا می افتند که این ها را از کجا آورده اید.

رمز پیروزی ملت ما در مقابل دشمن توجه به توان داخل است

امام جمعه موقت شهرستان زهک گفت: تقوی الهی برای انسان در برابر خطا و گناه مصونیت و پوشش می آورد و باعث درمان درد های روحی، قلبی انسان در حوادث تلخ و شیرین دنیا می شود.

وی افزود: تقوی برای انسان عزت می آورد و باعث می شود آدمی عزیز شود، اگر انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) عزیز شدند بخاطر خدا ترسی و تقوی الهی آنها بود، اگر انسان تقوی داشته باشد خداوند برای او چراغ راه قرار می دهد و باعث می شود از خطا و اشتباه دور شود.

وی در خطبه دوم پس از دعوت همه مومنین به تقوی الهی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: دوشنبه 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است که این شورا وظایف بسیار خطیری را برعهده دارد، در سالهای بعد از انقلاب این شورا به طور متوسط هر ساله یک انتخابات مهم را پشت سر گذاشته و از امتحانها سربلند بیرون آمده و با توجه به حوادث مختلف الحمدالله تا کنون به خوبی از عهده وظایف خود برآمده، گرچه تخلفاتی هم در انتخابات های مختلف روی داده که از طرف این شورا به دستگاههای دیگر گزارش داده شده و وظیفه آن دستگاههاست که به این تخلفات رسیدگی کنند، این روز را خدمت همه اعضای محترم شورای نگهبان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت گفت: 27 تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط ایران بود که امام راحل(ره) از آن به عنوان جام زهر یاد می کنند، در زمان امام(ره) کسانی بودند که منافع خودشان را در رابطه با دشمن می دیدند همانطور که امروز هم کسانی در کشور هستند که منفعتشان در این است که با دشمن ارتباط بگیرند و منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی و مردم ترجیح بدهند.

وی تصریح کرد: به جای اینکه در مقابل دشمن بایستند به سپاه و موشک های سپاه حمله می کنند و کار مدافعان حرم در عراق و سوریه را زیر سوال می برند، سپاه ما علاوه بر وظیفه ذاتی و اصلی خود که تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران هست به صورت آتش به اختیار در کارهای عمرانی و فرهنگی وارد شده و بسیار موفق هم عمل کرده، آیا واقعا این انصاف است که به سپاه حمله کنند؟

وی ادامه داد: چرا عده ایی ارزش این امنیت را نمی دانند؟ چرا عده ایی قدر نشناس هستند و قدر نمی دانند؟ جای دوری نرویم و به کشورهای همسایه خودمان نگاه کنیم که مردمشان آرزو دارند یک شب با امنیت کامل بخوابند و سر بر بالین بگذارند، ارزش قاسم سلیمانی ها را مردم عراق و سوریه می دانند.

امام جمعه موقت زهک در خصوص آزادسازی موصل گفت: این پیروزی بزرگ را به رزمندگان اسلام و مقاومت تبریک عرض می کنیم، عده ای از دشمنان اسلام در عراق و سوریه به دنبال براندازی و پافشاری برای تجزیه بودند و نجات تروریست ها را در دستور کار خود قرار داده بودند، و می گفتند بشار اسد باید برود اما حالا لحنشان عوض شده، حالا که می دانند پیروزی قطعی است می گویند اصراری بر رفتن بشار اسد نداریم.

وی افزود: در این پیروزی درسهای وجود داشت، از برجام چه چیزی عاید ما شد؟ علی رقم هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری و توجه دادن به داخل، توان و تولید داخلی و برخورد با مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی عده ای مذاکره را ترجیح دادند و حتی مسئله آب خوردن مردم را به برجام ربط دادند، راه و رمز پیروزی ملت ما در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت و توجه به توان داخل است نه نگاه به خارج از مرزها که دشمن کی تحریم ها را بردارد.

انسان منافق بیش از کافر مورد نکوهش قرار گرفته است/ شورای نگهبان؛ حراست کننده قوانین است

حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به اینکه انسان ها روزی را که تمام اعضای جوارح برعلیه وی شهادت می دهند را به یا د بیاورند، گفت: دست انسان باید مددکارانسانیت، زبان انسان باید زبان صلح طلبانه میان مردم، چشم انسان باید به دنبال حلال خداوند باری تعالی و پای انسان باید رونده به محافل و مجالس خیر و معنویت الهی باشد.
وی ادامه داد: اگر هریک از اعضای جوارح هدف اصلی خلقت خویش را فراموش کنند و به کج راهه روند بدانند که همان اعضای جوارح در روز قیامت علیه انسان شهادت می دهند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: انسان می تواند با ثروت خود جهیزینه دختران دم بخت ومقدمات سفر حج نیازمندان را فراهم کرد و همچنین می تواند دستگیر نیازمندان و مستمندان باشد اما از سوی دیگر برخی از افراد پول و ثروت را در راه حرام استفاده می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور افزود: اولین تاریکه که انسان ثروتمند گرفتار آن است و برای رهایی از آن باید تلاش کند، حساب خمس، زکات، کمک به ایتام که باید از مال خود به نیازمندان برساند.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) ، گفت: انسان هنگامیکه در محل آسایش و آرامش خود قرار گرفت باید به چند مورد از جمله اینکه آنچه که خورده است حلال و یا حرام است، آنچه را که به دست آورده است از راه حلال و یا حرام بوده است توجه داشته باشد که از هر راهی کسب طعام و ثروت نکند .
امام جمعه موقت شهرستان سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: انسان در نهان و آشکار باید یک رو باشد چراکه همیشه دورویی و نفاق مورد نکوهش قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: در بین مردم و آشکار نباید دوست خدا، ولی خدا و انسان با تقوا باشد و در خلوت و جایی که چشم ها ناظر بر اعمال و رفتار نیستند به گناه و معصیت آلوده شود که این ها از ویژیگی های انسان منافق است.
وی تصریح کرد: فرد منافق بیشتر از شخص کافر در قرآن و اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است چرا که کافر خدا و پیغمبر را قبول ندارد اما منافق شخصی است که در محافل و مجالس و تجمع مومنین حضور دارد و انسان را با این اعمال فریب می دهد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان کم رویی، گزیده گویی، کم گویی، سخن خوب گفتن را از ویژیگی های انسان خوب دانست که عمل او بیش از گفته اش است و در مقابل پرحرفی و زیاد نظر دادن را از ویژیگی فرد منافق برشمرد که در عمل پای وی سست می شود و سخنانش بیش از عمل وی است.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور با بیان اینکه برخی از صفات نفاق در وجود حکام آل سعود دیده می شود، ادامه داد: در نهان خود را خادمین حرمین شریفه معرفی می کنند اما در خفا خود را هم پیاله رژیم صهیونیستی نشان می دهند.
وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) در اسفند ماه سال 1358، 6 فقیه شورای نگهبان را انتخاب کردند، اذعان داشت: شورای نگهبان اولین جلسه خود را در تاریخ 26 تیر ماه سال 1359 تشکیل داد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به گذتش 38 سال از سالروز تشکیل این نهاد ناظر بر قانون اساسی، افزود: این نهاد در خصوص نظر امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و بزرگان دین و میزان تأثیر گذاری این نهاد همیشه بیدار برای حراست از قوانین و مقرراتی که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد، به وظیفه ذاتی خود عمل می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور خاطر نشان کرد: قوه مقننه در جمهوری اسلامی ایران از دو رکن مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تشکیل شده است که مجلس تصویب و شورای نگهبان تأیید و یا رد می کند و چه بسا که جایگاه شورای نگهبان از جایگاه مجلس هم بالاتر باشد چراکه حراست کننده قوانین شورای نگهبان است.
وی با توجه به اینکه 6 نفر حقوقدان شورای نگهبان به وسیله رئیس قوه قضاییه به مجلس شورای اسلامی معرفی و با رأی مجلس انتخاب می شودند، مهم ترین وظیقه این نهاد مقدس را مصوبات مجلس را با شرع مقدس اسلام دانست چرا که ایران کشور اسلامی است و قوانین آن باید برگرفته از شریعت و اسلامی باشد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه وظایف متعددی طبق قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است، ادامه داد: تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از وظایف شورای نگهبان است.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور تصریح کرد: طبق اصل 98 قانون اساسی تفسیر قوانین هم برعهده شورای نگهبان است که نشان از نقش و هویت این نهاد مقدس دارد که همیشه به وظیفه خود عمل کرده است.
وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در تاریخ 30 تیر سال 59 و در حالی که چهار روز از آغاز به کار شورای نگهبان گذشته بود، به شورای نگهبان فرموده اند که شماباید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که در هیچ زمانی نباید ملاحظه کنید، باید قوانین را بررسی کنید که 100 درصد اسلامی باشد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با توجه به اینکه امام خمینی (ره) مقابله با شورای نگهبان را مفسد فی الارض می داند، گفت: چه مخالفت هایی که با شورای نگهبان نشده است، اگر پیرو راستین امام بودید باید رهنمود های امام را ملاک عمل خود قرار می دادید.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور همچنین در خصوص اعلام پذیرش قطع نامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در سال 67، گفت: در روز 29 تیر سال 67 شورای امنیت قطع نامه ای به تصویب رسانده اند که نیاز است مقامات نظامی و سیاسیون علل طرح این موضوع را روشنگری و تصمیم امام را مورد کنکاش قرار دهند.
وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره ) پس از گذشت 10 روز از صدور قطع نامه شورای امنیت و در تاریخ 6 مرداد 67 در آستانه برائت از مشرکین، قطع نامه ای را منتشر کرد که به قطع نامه منشور برائت معروف شد که در این اطلاعیه نکاتی را متذکر می شوند.

وظیفه شورای نظارت برجام پاسخ قاطعانه،پاره کردن واتش زدن برجام است/استاندار نکند مردم سیستان را به جرم اینکه به آقای روحانی رای ندادندمجازات می کنید

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر علی اکبر عنوان کرد: ۲۳ تیر ماه روز برجام و روز گفت گو و تعامل سازنده با دنیا نامگذاری شده است که در این راستا خود این نامگذاری جای بحث و اشکال است مگر تا قبل از برجام اهل تعامل با دنیا نبودیم، اهل گفتگو و مذاکره نبودیم؟ برجام که آمد ما کشور معتدل و اهل تعامل شدیم؟ واقعا جای گلایه و انتقاد به شورای انقلاب فرهنگی وجود دارد روزی را باید به عنوان روز تعامل با دنیا نامگذاری می کردند که روز استقلال کشور ماست، روزی که سازمان ملل مجبور می شود به بی گناهی ملت ایران با صدور قعطنامه اذعان کند، روزی که پایان جنگ بود، روز پیروزی انقلاب را روز تعامل با دنیا معرفی کنید نه برجام را.

وی افزود: در جنگ هشت ساله ما کشوری هستیم که باهمه دنیا در تعامل هستیم اما ملت هوشیار و بیداری هستیم فریب تغییر نقشه تاکتیک دشمن را هم نمی خوریم، دشمن همان دشمن است منتها تاککیک خود را عوض کرده اگر۱+۵ مجبورمی شود سر میز مذاکره با ایران بنشیند به خاطر دولتی ها نیست بلکه چون می داند قدرت تقابل نظامی با ایران اسلامی را ندارد.


حجت الاسلام اشرفیان خاطرنشان کرد: این اقتدار و وحدت ملی مردم است که دشمن را پای میز مذاکره کشاند نه حضور و عدم حضور دولت ها، همه دولت ها، به سهم خود تلاش کردند اما این روز فرصتی است که مسئولین عزیز دولتمردان ما به مردم گزارش بدهند چه نتایجی از برجام در زندگی و سر سفره مردم دیده شد؟ دستاورد های برجام را برای مردم بیان کنید؟ نتیجه اعتماد به لبخند ها و قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا چه شد؟ آیا آمریکا به تعهدات خودش پای بند است؟ آیا وعده هایی که به مردم می دادید که آب روان و خورشید تابان را هم به برجام مرتبط کردید محقق شد؟

وی تصریح کرد: از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای تقدیر و تشکر می کنیم اما فکرمی کنیم در موضوع برجام زیاده روی و بزرگنمایی کردند ظرفیت های و توان داخلی را نادیده گرفتند چشم به دست بیگانگان تولید کنندگان ما را خانه نشین کرد، برجام صلح آمیز بودن قدرت هسته ای و اهل مذاکره و صلح و آرامش بودن ایران را در دنیا به همه ثابت کرد و البته خباثت، دشمنی و غیر قابل اعتماد بودن غربی ها را ثابت کرد، برجام درس بزرگ دشمن شناسی برای دولت ها داشت.

حجت الاسلام اشرفیان ادامه داد: پیروزی موصل این پیام را داشت که رمز پیروزی و اقتدار مقاومت است نه تسلیم در برابر دشمن و اظهار ضعف، وحدت ملی حمایت از نیروهای دفاعی و امنیتی کشور عامل عزت و اقتدارات، این که آمریکا تحریم ها را متعدد می کند، ایران عملا نمی تواند از سیستم بانک بین المللی استفاده کند، بازار ها و شرکت های کلان خارجی جرات معامله با ایران را ندارد، اینکه ایران را به بهانه هایی متهم به حمایت از تروریسم کند و کشورها را بر علیه ایران تحریک می کند آیا نقص برجام و پاره کردن برجام نیست؟ آیا وقت وظیفه شورای نظارت برجام پاسخ قاطعانه و پاره کردن، اتش زدن برجام نیست متاسفانه بعضی از مسئولین و رسانه ها با اینکه خودشان می دانند برجام خسارت محض بود اما ناچار هستند با چشمانی بسته به واقعیات از آن حمایت کنند.

امام جمعه شهر علی اکبر همچنین گفت: برجام می تواند فرصت وحدت ملی را در جامعه ایجاد کند یعنی دستگاه دیپلماسی دیگر از این مسیر نا کجا آباد برگردد و همه با هم صف واحد در برابر دشمنان نظام باشیم .

وی ادامه داد: در آستانه شکل گیری اعضای دولت دوازدهم هستیم، ضمن آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم امیدواریم کابینه جدید کابینه قوی، متخصص و متعهد، جوان و انقلابی و در یک کلمه در طراز ملت شریف ایران باشد، مهمترین شاخصه هایی که وزراء طراز ملت ایران باید داشته باشد عبارت است از توکل و اعتقاد به وعده های الهی، خود باوری و اعتماد به نفس، دشمن شناسی، پرهیز از اختلافات و انگیزه قوی برای خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

حجت الاسلام اشرفیان تصریح کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که بین دولت و مجلس برقرار است شاهد همکاری و هم فکری خوبی برای تشکیل کابینه جدید باشیم که بتواند مشکلات موجود را حل کند، مردم منتظر هستند رئیس جمهورمحترم وعده های انتخاباتی را فراموش نکند و عملی کند وعده ایجاد ۹۰۰ هزار شغل در سال و کاهش تورم و نرخ بیکاری از وعده های رئیس جمهور محترم است در حالی که نسبت به سال گذشته چهار درصد آمار بیکاری اضافه شده است.

وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور در سخنرانی بعد از انتخابات گفتند که من رئیس جمهور همه ملت ایران و حتی کسانی که مخالف سیاست هایم بوده اند هستم، اما واقعیت اینجا چیزی دیگری است، انتظار بود از پیروزی رئیس جمهور منتخب با هر نحوی که انجام شد، ارتباط مسئولین با مردم بهتر و مشفقانه تر باشد اما با اینکه قریب به دو ماه از اتمام انتخابات می گذرد متاسفانه شاهد انتقام گیریهای سیاسی هستید

حجت الاسلام اشرفیان اظهار کرد: از حذف افراد منتقد دولت در دستگاههای اجرایی و حتی کارگران ساده و رنج دیده در طرح آبیاری ۴۶ هزارهکتاری تا حذف سهمیه آرد نانوایی هایی که در جریان تبلیغات انتخابات حامی دولت نبودند به بهانه های مختلف که در طول سالهای قبل از این انتخابات اهمیتی به ان مسایل نمی دادند و این وسط بدون هشدار و اطل

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه اعتماد، علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با هزینه‌هایی که خودش به زندگی مردم تحمیل می‌کند نمی تواند انتظار داشته باشد تورم، شرایط کاهشی داشته باشد. کدام یک از اقلام که در اختیار دولت است سیر نزولی پیدا کرده است؟ در واقع آنها از یک سری شاخص های مربوط به رشد صحبت می‌کنند اما عملا آنچه در زندگی مردم مشاهده می شود متفاوت است.‌

دولت برای اینکه مصارف و منابع خود را تراز کند قیمت ارز ترجیحی را کاهش می‌دهد طبیعتا آن گرانی به زندگی مردم تحمیل می‌شود. ممکن است در بودجه، تراز منابع و مصارف برقرار شده باشد اما در زندگی مردم، درآمدها و هزینه با یکدیگر همخوانی ندارد به بیان دیگر ما مشکلات را به زندگی مردم منتقل کردیم و در مقابل مردم هم امکان تأمین این کسری را نخواهند داشت.

دولت افزایش حقوق کارگران را نپذیرفت و بدون اینکه نماینده کارگران پذیرفته باشد در نهایت حداقل حقوق را مبنا قرار دادند. این وضعیت در شرایطی است که تورم قیمت های اقلام اساسی به طور جدی احساس می شود و برخی از اقلام حتی از سفره های مردم حذف شده است. علاوه بر این، هزینه درمان، ایاب و  ذهاب و سایر موارد نیز وجود دارد.

به عنوان مثال در شهری مثل تهران، هزینه حمل و نقل حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است آن هم در شرایطی که دولت در تأمین منابع مناسب خود برای اداره کشور در بودجه سال ۱۴۰۳، ۵۰ درصد به مالیات افزوده است و نمی تواند این رقم را به همه استان های کشور تعمیم داد. به عنوان مثال وضعیت اقتصادی یک استان وضعیت رو به رشدی دارد اما در مقابل استان دیگری با وجود وسعت و امکانات و ظرفیت، چندان مناسب نیست. برای این استان به عنوان مثال سهم ۳۰ درصدی درنظر می گیرند و ۲۰ درصد سهم را برای استان دیگری که وضعیت اشتغال و اقتصادی بهتری دارد در نظر می گیرند.‌ بنابراین وقتی این ۸۰ درصد در کنار هم قرار می گیرند تورم ۸۰ درصدی به کشور تحمیل می شود و این موضوع، زندگی مردم را متاثر می کند.‌

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود