Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه بی حجابی و بی حیایی سوغات فرهنگ غرب است، گفت: آزاد سازی موصل باعث شد که کفه ترازو به نفع مسلمانان سنگین تر شود و این آزادسازی را مدیون بزرگ مردانی هستیم که یاد و خاطرشان را باید همیشه گرامی بداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه سلمان فارسی صحابه پیامبر نقش مهمی در ترویج دین اسلام داشت به آزاد سازی موصل اشاره کرد و اظهار داشت: آزاد سازی موصل باعث شد که کفه ترازو به نفع مسلمانان سنگین‌تر شود و این آزادسازی را مدیون بزرگ مردانی هستیم که یاد و خاطرشان را باید همیشه گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان عراقی به همراه مستشاران ایرانی موفق شدند شهر موصل که یکی از مهمترین مناطق بود را از وجود نیروهای تکفیری و ضد اسلامی پاک و ضربات مهلکی را به دشمنان اسلام وارد کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: صدها نفر به دلیل قانون کشف حجاب رضاخان به شهادت رسیدند که این حادثه دلخراش سبب شد هر سال در این روز (21 تیر) تعداد بسیاریاز بانوانمسلمان برای سرکوب کردن جنایت ننگین رضاخان و گرمیداشت یاد شهدا در راهپیماییهای گسترده شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بیحجابی و بیحیایی سوغات فرهنگ غرب است، تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب توسط بانوان مایه استحکام ، کاهش آمار طلاق وناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و بانوان ما باید بدانند که عفت و پاکدامنی یکی از ویژگی‌های بانو فاطمه الزهرا (س) است.

آیت الله موسوی جزایری به 23 تیرماه سالروز گفت‌وگو و تعامل سازنده با دنیا اشاره کرد و گفت: کشور ایران اهل سازش منطقی و صحیح بوده وتاکنون با هیچ کشوری بدعهدی نکرده به طوری که وزیر امور خارجه کشورمان به منظور تعامل و گفت‌وگوی منطقی به کشور آمریکا سفر کرد تا از طریق گفت‌وگو ویژگی‌ها و خصوصیات کشور ایران را به مردم جهان منتقل کند.

وی با بیان اینکه دشمنان و مستکبران باید بدانند که منطق صحیح و استوار یکی از شاخصه‌های مهم کشور ایران است با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان وظیفه حراست ومراقبت از قانون را دارد که تاسیس این نهاد بسیار ارزشمند اقدامی موثر و به جا بود.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: اگر نهادی مانند شورای نگهبان در کشور ما وجود نداشت بدون شک خطرات بسیاری درکمین بود که به لطف خداوند تاسیس شورای نگهبان مانع بزرگی بر سر راه نقشه‌هایشوم دشمنان شده.

انتهای پیام/

R41468/P1336/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری