Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگانبا اشاره به آزادسازی موصل از چنگ تکفیری های داعش اظهار کردند:وحدت شیعه و سنی از مهمترین عوامل پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار و اسرائیل غاصب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگانبا اشاره به آزادسازی موصل از چنگ تکفیری های داعش اظهار کردند:وحدت شیعه و سنی از مهمترین عوامل پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار و اسرائیل غاصب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مسئولین به دنبال توجیه کیفیت آب بندرعباس هستند

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تاکید دوباره بر مسئله ولایت گفت:به اتفاق شیعه و سنی، آنچه که در مورد ولایت می باشد نص است و نه انتخاب و باید ولی از جانب خداوند انتخاب شود.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد:در هفته قبل در مورد آب بندرعباس مطالبی گفته شد مبنی بر اینکه آب بو می دهد نه اینکه غیر بهداشتی است و مسلما در یک مجموعه اسلامی هرگز آب میکروبی به مردم نمی دهند.

نعیم آبادی بابیان اینکه همه می دانند که همین آب بااین کیفیت با سختی فراوانی بدست می آید، اظهار کرد:از همه مردم استان تقاضا داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند زیرا در صورت عدم صرفه جویی در مصرف آب و برق با کمبود آن مواجه می شویم و از طرفی وزیر محترم نیز مکرر تاکید داشتند که در مصرف آب و برق صرفه جویی شود.

وی بیان کرد: بسیاری از مردم بخاطر کیفیت پائین آب و بوی بد آب از تصفیه خانه های خانگی استفاده می کنند اما برخی از مردم بخاطر مشکلات مالی توانایی خرید این تصفیه خانه ها را ندارند و از همین آب استفاده می کنند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نمی دانیم در هفته قبل از آب آشامیدنی مردم استان به وزیر نیرو برای نوشیدن داده شده است یا نه، گفت:کیفیت آب بندرعباس خوب نیست و یکی از مسئولین وقتی صحبتهای ما را در این مورد شنید دید تاکید که از سلامت آب و کیفیت خوب آن صحبت کنم در صورتی کهاین حرف صحیح نیست و نباید این مسائل را توجیه کرد بلکه باید این نکات را گفت و نسبت به آن تاکید کرد تا مورد توجه قرار گیرد.

نعیم آبادی با اشاربه در پیش رو بودن روز تامین اجتماعی گفت: قبل از انقلاب فقط 3شعبه تامین اجتماعی در استان وجود داشت اما اکنون به ۳۵ واحد اجرایی دراستان ارتقا یافته است و ۴۷۵ نفر در آن در حال خدمت و ۹۱۱ هزار نفر نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند و در بخش سلامت نیز بیمارستان مجهزی در استان وجود دارد که خدمات درمانی را برای مردم انجام می دهد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: در قانون اساسی 9اصل (91 تا 99 قانون اساسی)ئفقط به شورای نگهبان اختصاص دارد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: نظارت بر قوانین تصویب شده در مجلسیکی از وظایف شورای نگهبان است تا این قوانین موافق با شرع و اسلام باشداگر این نهاد کم‌کاری کند و یا دچار اشتباهی شود، قطعا رهبر معظم انقلاب تذکر می‌دهند

نعیم آبادی بیان کرد: از شورای نگهبان چه در نسل حاضر و‌چه در نسل های آینده می خواهیم که وظایف ملی و اسلامی خود را ایفا و تحت تاثیر هیچ فرق و‌گروهی قرار نگیرد و از تغییر قانون اساسی تحت هر شرایطی جلوگیری کند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت:این امام در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری قمری توسط منصور دوانیقی و با دادن سم به شهادت رسید.

شورای نگهبان از ارکان نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام سیدعلی سیدین، امام جمعه موقت کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی تاسیس شورای نگهبان را از ارکان نظام دانست که با هوشیاری و ژرف نگری امام راحل(ره) شکل گرفته است.

وی تاکبد کرد: باید توجه داشته باشیم که مبادا شورای نگهبان مورد تضعیف قرار گیرد و با مکر و حیله های دشمنان در نظر ما کمرنگ شود.

امام جمعه موقت کیش با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملی در پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق اظهار کرد: پذیرش قطعنامه با توجه به تعبیر عارفانه امام خمینی(ره) برطبق وظیفه بود همانگونه که جنگ با دشمن بر طبق وظیفه بود.

سیدین تصریح کرد: براساس فرمایش امام راحل(ره) جنگ ما برای خدا و پذیرش صلح نیز برای خدا و هر دو بر طبق وظیفه بود و زمانی که انسان مومن هر کار را برای خداد انجام دهد خود را در نظر نمی گیرد و پذیرش قطعنامه نیز بر همین نکته تاکید داشت.

وی با تسلیت 25 شوال، سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب تشیع افزود: یکی از مهمترین علل معرفی امام جعفر صادق(ع) به عنوان رئیس مذهب تشیع، سختی ها و تلاش های ایشان در سخت ترین زمان برای حفاظت و صیانت از مذهب تشیع و اسلام بود.

امام جمعه موقت کیش تاکید کرد: در زمان بنی امیه اسلام به انحراف رفته و بسیار تحریف شده بود و مسئولانی که خود را خلیفه مسلمین می دانستند آشکارا دستورات اسلام را زیر پا گذاشته واسلام و پیامبر(ص) را به تمسخر می گرفتند و منکر رسالت ایشان می شدند.

سیدین ادامه داد: امام صادق(ع) در چنین شرایطی اقدام به تربیت شاگردان و ارسال آنان به سراسر دنیای اسلام کرده و با آگاه سازی مردم نسبت به معارف الهی و شیعه از انحراف و تحریف دین اسلام جلوگیری کردند و امروز بر ما واجب است که با همه وجود از زحمات، معارف و دستورات اسلامی حراست و پاسداری کنیم.

وی با تبریک آزاد سازی موصل به مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص مسلمانان عراق تصریح کرد: آزادسازی موصل نقشه ها و توطئه های تجزیه طلبانه و تفرقه آمیز آمریکایی ها را از بین برد.

امام جمعه موقت کیش با تاکید بر اینکه این پیروزی، حاصل سکان داری و رهبری مرجعیت دینی بود، گفت: هر جا مرجعیت دینی در راس امور قرار گیرند و به شکل الهی رهبری هدایت جامعه را بر عهده داشته باشند پیروزی اجتناب ناپذیر است.

سیدین یکپارچگی و وحدت ملت عراق را از دیگر دلایل پیروزی مسلمانان بر تکفیری ها در عراق دانست و تاکید کرد: وحدت شیعه و سنی از مهمترین عواملی بود که موجب پیروزی مردم و بیرون راندن تکفیری ها از سرزمین های اسلامی بود.

وی اظهار امیدواری کرد با اتحاد جهان اسلام، شاهد پیروزی اسلام بر کفر و نقش برآب شدن توطئه های دشمنان و برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان باشیم.

آزاد سازی موصل فتح خرمشهری دیگر بود

حجت الاسلام پولادی، امام جمعه موقت پارسیان با تأکید بر اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه گفت:امربه‌معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های بارز جامعه اسلامی است که باید موردتوجه تمام مسئولان و مردم جامعه قرار گیرد.

امام جمعه موقت پارسیان با انتقاد از برخی دولت های گذشته در اجرایی کردن مسئله امربه معرف ونهی از منکر در جامعهاظهار کرد:دولت های گذشته هر کدام به یک نحوی زیر بار فریضه امر به معروف ونهی از منکر نرفته واز اجرای آن شانه خالی کرده اند وحتی مشاهده شد که جلوی اجرای این فریضه الهی نیز گرفتند.

پولادی با تسلیتفرا رسیدن شهادت جانسوز امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد:امام صادق (ع) را امروز به جامعه معرفی کنیم و نشود که منبر ومحافل را در اختیار کسانی قرار دهیم که اعتقاد و جرأت گفتن نداشته باشد واین یک ظلم نابخشودنی نسبت به ائمه(ع) است.

وی با گرامی داشت 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی عنوان کرد:شورای نگهبان قانون اساسییک نهاد موثر و سرنوشت ساز استکهنقش مهمی در حراست از انقلاب اسلامی دارد.

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان با ذکر دو هدف عمده شورای نگهبان گفت:حراست ونگهبانی از احکام اسلام وهمچنین صیانت از قانون اساسی دو هدف عمده ای است که نقش مهم شورای نگهبان را در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار می دهد.

پولادی، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را خاری در چشم دشمنان اسلام دانست و افزود: وی فردی شجاع وبی باک است که همواره یار و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است.

وی آزادسازی موصل را یکفتح خرمشهری دیگر دانست واظهار کرد: آزادسازی موصل تنها یک پاسخ دندان شکن به گروههای تکفیری و حامیان آن در منطقه نبود بلکه پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار و اسرائیل غاصب بود.

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به مسئله پیچیده این روزهای حج بیان کرد:دلیل اصلی بیداری اسلامی در جهان مراسم حج است، پس مطالب منتشرشده در فضای مجازی مبنی براینکه به دلیل جنایات آل سعود حج ابراهیمی را تعطیل وآن را تحریم کنید وهزینه آن را برای کمک به نیازمندان خرج نمایید، یک فتنه از طرف وهابیت است و اگر راست می گویند سفرهای فساد آلود میلیاردی به آنتالیا و آنکارا را لغو تحریم کنند.

پولادی با انتقاد از جنجال های سیاسی در انتخاب وتشکیلکابینه دولت گفت:دولت به این جنجال ها اهمیتندهد،مردم به شخصیتی رأی داده اند که قول حل مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی را داده است،پس وزیران نیز باید از افرادی باشند از جنس مردم تا بتوانند بر سختی ها فائق آیند.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده است، باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

امر به معروف و نهی از منکر تشکیلات فرا قوه ای را طلب می کند

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه این هفته با بهره گیری از آیات قرآن کریم به تبیین ضرورت وجود تشکیلاتی منسجم برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و افزود: وجود امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع، تقویت کننده حسنات و تقوا می باشد.

جوکار با نامطلوب خواندن وضعیت موجود، مطالبات رهبری در دیدار اخیر ایشان با مسئولان دستگاه قضا را یادآور شد و گفت: با وجود تصویب و ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر، اثرات محسوسی را شاهد نیستم و باید این دو فریضه الهی بعنوان مطالبه قرآن و رهبری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تشکیلات فرا قوه ای را طلب می کند که حتی بتواند قوای سه گانه را امر به معروف و نهی از منکر نماید و علاوه بر مردم به مردم، امر به معروف و نهی از منکر مردم به مسئولین نیز در جامعه رواج یابد.

امام جمعه قشم با گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی بر تعامل و هم افزایی اداره بهزیستی، تامین اجتماعی و کمیته امداد تاکید و موکد ساخت: تمامی اقدامات باید منتج به ریشه کن سازی فقر در جامعه شود و توانمندسازی ضعفا در حصول این نتیجه بسیار موثر خواهد بود.

جوکار شورای نگهبان را ضامن ادامه حیات اسلامی کشور دانست و با بیان اینکه فعالیت این نهاد مقدس محدود به انتخابات نمی باشد، حضور شورای نگهبان در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران جهت حراست از اسلامیت و قوانین نظام را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان حافظ دو رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران یعنی مردمی و دینی بودن است؛ زیر سوال بردن این نهاد در واقع مخدوش نمودن اصل نظام، انقلاب و اسلام عزیز می باشد.

وی تجلی نقش مرجعیت علمای بصیر و انقلابی، وحدت و همبستگی شیعه و سنی، مجاهدت خالصانه بسیج مردمی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را از مهمترین پیام های پیروزی جبهه مقاومت در موصل عراق عنوان و ابراز داشت: شکست طرح های تجزیه طلبانه شیطان بزرگ نظیر ایجاد خاورمیانه جدید از دیگر پیام های مهم این پیروزی است.

امام جمعه قشم تصریح کرد: تا زمانی که مردم بصیر منطقه تحت ولایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) قرار دارند، آمریکا و هم پیمانانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

جوکار با انتقاد از بی انصافی های برخی رسانه ها و قیاس های نسنجیده، اقدامات و پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر گمرک به جهت فراهم آوردن امکان تردد خودروها به سرزمین اصلی را مورد تقدیر قرار داد و اظهار کرد: طرح هایی نظیر عیدانه و تابستانه برای تردد خوردها به سرزمین اصلی چندان مطلوب نیست و مطالبه قشموندان از گمرک جمهوری اسلامی ایران، رفتاری مشابه با سایر مناطق آزاد کشور است.

وی به نقل از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: معافیت اقشار پر تردد و قشموندان از پرداخت عوارض پل و لافت در آینده ای نزدیک ابلاغ خواهد شد.

امام جمعه قشم در خطبه نخست به تشریح سیره امام صادق(ع) پرداخت و با بیان اینکه آن حضرت پایه گذار تفکر و عقاید شیعه می باشد و بدین جهت مذهب تشیع را جعفری می گویند، ادامه داد: از ائمه چهار مذهب اهل سنت، رئیس مذهب حنفی و مالکی بطور مستقیم شاگرد امام صادق(ع) بوده و دو امام دیگر اهل سنت نیز غیرمستقیم از شاگردان آن حضرت(ع) به شمار می آیند.

همبستگی در دفاع از نظام نشانه بصیرت مردم است

حجت الاسلام محمد بارانی،خطیب جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به سالروز حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام اسلامی در بیست و سوم تیرماه۱۳۷۸، حضور مردم را نشانه بصیرت و شناخت دشمن دانست و گفت: نباید از برنامه ریزی دشمن غافل شویم و قطعا دشمن برای نظامی چون جمهوری اسلامی که در دنیا آنها را ذلیل کرده برنامه ریزی بلند مدت دارد و این فتنه ها در سالهای ۷۸ و ۸۸ حاصل سالها برنامه ریزی دشمن بود که در آن مقطع نمایان شد.

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی عامل ناکامی دشمن در فتنه ها را هوشیاری، بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه دانست و افزود: شناخت ِلحظه و کارِ در صحنه بسیار مهم است و ملت عزیز ما این ویژگی مهم را دارا هستند و دشمنان ما هم بداننداگر محبان اهل بیت که بعد از شهادت سیدالشهدا قیام کردند و شهید شدند در زمان حضور مسلم در کوفه این کار را انجام می دادند اوضاع عوض می شد.

بارانی اظهار کرد: ملت ما همواره هوشیار و بیدار و گوش به فرمان رهبری است و اگر بخواهند علیه ملت ما توطئه کنند بازهم مثل همیشه از ملت و جوانان شجاع ما تودهنی خواهند خورد.

وی ضمن توصیه به احزاب سیاسی و سیاسیون جامعه دعواهای بیهوده را باعث سوءاستفاده دشمن دانست و تاکید کرد: عدم تمکین به قانون و تضعیف نهادهای انقلابی و تخریب آنها دشمن را به داخل کشور امیدوار خواهد کرد و نمونه اش را همگان در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ مشاهده کردند لذا نباید مشغول تخریب خودی ها شوید و از دشمن انقلاب و ملت غافل شوید که قطعا دشمن نفوذ خواهد کرد و از این بزنگاهها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده خواهد کرد.

خطیب توکهور و هشتبندی بیان کرد::هر کس دلسوز ملت و دوست دار انقلاب و پیرو مکتب امام است باید وحدت و انسجام ملی و جلوگیری از اختلاف در کشور و داشتن دغدغه خدمت به ملت در اولویت کارهای آنها باشد و این را بدانند که مقبولیت و مشروعیت آنها در تبعیت از رهبری و خدمت به مردم است و اگر از این مسیر خارج شدید قطعا از چشم ملت خواهید افتاد و مردم شمارا کنار خواهند زد.

بارانی با اشاره به روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان، توجه به ملزومات گفتگو را ضروری دانست و با تاکید بر اینکه گفتگو در فضای زورگویی معنایی ندارد، گفت: مامخالف تعامل با دنیا نیستیم اما مساله این است که بدانیم با چه کسی داریم تعامل میک نیم و طرف مقابل ما چه کسی است.

وی با اشاره به خیانت و ظلم دول غربی از دوران قاجار تا زمان حال و کنفرانس گروهک منافقین در فرانسه با همکاری دولت این کشور پس از سفر وزیر محترم امورخارجه تصریح کرد: آنهایی که دنبال براندازی یک نظام هستند آیا واقعا به تعامل سازنده اعتقادی دارند، باید توجه کنیم که همه ی دنیا، اروپاوآمریکا و چند کشور قلدر و مستکبر نیستند بلکه دنیا جای وسیعی است و با خیلی از کشورهای دنیا ارتباط داریم و با همین اروپا هم صادق بوده ایم اما خباثت و دشمنی آنها علیه ملت ما تمامی ندارد و همه این دشمنی ها به دلیل تبعیت آنها از شیطان بزرگ آمریکاست.

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی تاکید کرد: آمریکا و متحدانش بدانند ملت ایران مقتدر است و زور را تحمل نمی کنند لذا خیال نکنند می توانند در بین ملت انشقاق ایجاد کنند و تا موقعی که ملت با هم هستند آمریکا و بزرگ تر از آمریکا هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

بارانی بهزیستی و تامین اجتماعی را دو نهاد متصدی خدمات به قشر ضعیف دانست و بر خدمات رسانی مناسب به مردم تاکید کرد و خواستار تکمیل و تسریع و افتتاح ساختمان بهزیستی توکهور و هشتبندی شدند.

وی شورای نگهبان را وسیله تضمین حقانیت نظام دانست و ابراز داشت: اگر این شورا نباشد یا تضعیف شودحرکت اسلامی نظام زیرسوال می رود و دلیل مخالفت دشمنان خارجی و منافقان داخلی با شورای نگهبان هم این است که می دانند تا این نهاد بصیر و انقلابی هست نمیتوانند در حرکت اصیل جمهوری اسلامی به سمت آرمان های اسلامی خللی ایجاد کنند.

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی با عرض تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام در ضمن روایتی از آن امام همام بیان داشت: انسان باید بداند که هر عملی اثری دارد که بسیاری از آن آثار در همین عالم دنیا ظاهر میشوند لذا انسان باید رفتار خودرا اصلاح کند تا دیگران نیز رفتار خودرا در قِبَل او اصلاح کنند.

دولت آمریکا دست از قلدری در جهان بردارد

حجت الاسلام والمسلمین مسلم کریمی، امام جمعه موقت بندرچارک با تاکید بر اینکه دولت آمریکا باید دست از قلدری در جهان بردارد، گفت: رئیس جمهور کاسب کار آمریکا با فشار به کره شمالی، فشار تحریم علیه دولت روسی ، جنگ و کمک به داعش در دولت عراق، کمک به داعش در دولت سوریه، تحریم علیه ایران و نقص بر جا ، تحریم کشورهای عربی علیه ایران و با تنش در خاور میانه باعث شد چهره واقعی خود و آمریکا را آشکار کند و بی ثباتی این کشور در رفتار های دوگانه خود نسبت به کشورهای دیگر نشان دهد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان نباید از تحصیل محروم شوند

شورای فقه اسلامی اتحادیه جهان اسلام روز جمعه، ۷ ثور با نشر بیانیه‌ای بر اهمیت آموزش زنان در دین اسلام‌ تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: «این شورا توصیه می‌کند که کشورها و مسلمانان در سراسر جهان به زنان اجازه دهند تا دانش مفید در زمینه‌های مختلف را فرا گیرند و آنان را از این امر محروم نکنند.»

شورای فقه اسلامی نقش زنان در خدمت به جوامع را قابل‌توجه خوانده و افزوده است که زنان و مردان جز در موارد استثنا براساس فطرت‌شان برابرند.

بیست‌وسومین اجلاس شورای فقه اسلامی وابسته به اتحادیه مسلمانان جهان امروز در شهر مکه برگزار شد و در آن بر توانمندسازی زنان برای کسب دانش مفید در زمینه‌های مختلف تاکید صورت گرفت.

این در حالی است که طالبان از حدود سه سال به این‌سو دختران و‌ زنان را از آموزش، تحصیل و کار در افغانستان منع کرده‌اند.

این گروه تا کنون برخلاف خواست بیش‌تر کشورهای اسلامی، مکاتب و دانشگاه‌ها را به روی دختران بازگشایی نکرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران