Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:08:52 GMT

آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۵۲۸۲

آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست

آیت الله نعیم‌آبادی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز گفت: من تا زمانی که مشکل بوی آب بندرعباس از نظر مردم حل نشود، آن را در نماز جمعه بیان و تکرار می‌کنم.

به گزارشایسنا، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس تاکید کرد: من در خطبه‌های هفته گذشته نگفتم که آب بندرعباس غیربهداشتی است فقط اعلام کردیم که آب بو می‌دهد اما سالم است و همین آب با همین کیفیت بد خدا می‌داند که چه تلاش‌هایی برای تهیه آن و رساندن آن به دست مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از همه مردم نمازگزاران شهر بندرعباس و هرمزگان خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنید چرا که اگر صرفه‌جویی نکنیم، جیره‌بندی خواهد شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با توجه به کیفیت بد آب شرب شهر بندرعباس گفت: از مسؤولین می خواهم تا توجیه نکنند بلکه حقایق را منتقل کنند و مسؤولین بالادستی را در جریان مسائل و مشکلات قرار دهند تا مسؤولین دلسوز جامعه ما مشکلات را پیگیری کنند و باز هم من تکرار می‌کنم که آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست.

وی در ادامه تأکید کرد: من تا زمانی که این مشکل از نظر مردم حل نشود، این مشکل را در نماز جمعه تکرار می‌کنم.

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در قبل از انقلاب اسلامی، تأمین اجتماعی فقط در 3 نقطه شعبه داشت اما اکنون در 35 نقطه از استان واحد اجرایی تأمین اجتماعی فعال است و بیش از 911 هزار نفر تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند و من به سهم خودم از خدمت‌گزاران مردم در این سازمان قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: تا قانون اساسی هست، شورای نگهبان هم هست و اگر شورای نگهبان کم‌کاری کند و یا دچار اشتباهی شود، قطعا رهبر معظم انقلاب تذکر می‌دهند و این نشانه‌های ظرفیت قانون اساسی کشورمان و نظام جمهوری اسلامی است. امام راحل (ره) همواره در طول حیات خودشان بر ضرورت انجام وظیفه جدی شورای نگهبان تأکید داشتند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان افزود: تکریم و حفظ حرمت شورای نگهبان، حفظ حرمت قانون است و برای ما تأئید رهبری در همه امور کافی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس