Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، یازدهمین دوره مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در حالی از روز گذشته(پنج شنبه) با حضور 155 جودوکار از 14 کشور به میزبانی قرقیزستان در بیشکک آغاز شده است که امروز(جمعه) این رقابت‌ها به پایان رسید و تیم ملی کشورمان تنها موفق به کسب دومدال برنز توسط علی امینی و علی یوسفیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نوجوانان ایران با این دو مدال در مکان هشتم جدول توزیع مدال‌های رده پسران قرار گرفت و قزاق‌ها با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز عنوان سکوی قهرمانی قاره کهن را از آن خود کردند.

جودوی تاجیکستان نیز با دو کسب دو مدال طلا نایب قهرمان این دوره از مسابقت شد و مغولستان نیز با کسب یک مدال طلا ودو مدال نقره در سکوی سوم قرار گرفت.

تیم های قرقیزستان، ازبکستان، چین تایپه و کره جنوبی بالاتر از ایران چهارم تا هفتم شدند.

تیم ملی نوجوانان جودوی ایران سال 94 با کسب یک مدال طلا و سه برنز به کار خود پایان داده بود و در سال 95 نیز با کسب 4 برنز به کار خود پایان داده بودند.این دوره از مسابقات بدون حضور ژاپن، کره شمالی و چین برگزار شد، اما متاسفانه تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات حتی یک فینالیست نداشت.

ما در دوره‌های قبل نیز حتی در بخش بانوان مدال داشتیم. سال 95 مریم بربد مدال نقره و سال 94 شیوا جهانگیری مدال برنز کسب کرده بود.

محمد جناب زاده به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، رضا چاه خندق به عنوان مربی، علی انصاری به عنوان مدیر تیم و عباس سلگی هم به عنوان دبیر تیم‌های ملی کنار ملی پوشان حضور دارد. این تیم بیش از 7 ماه در اردوها داخلی تمرینات خود را پیگیری می‌کرد که حتی در اردوی تدارکاتی برون مرزی آلمان نیز و مسابقات به مدت 10 روز حضور داشتند.

لازم به یادآوری است که پس از انتخاب شدن محمد درخشان به عنوان رئیس فدراسیون، مهدی ذاکری به عنوان مربی نوجوانان منصوب شد، اما در ادامه فعالیت تیم ملی نوجوان بدون هیچ بازتاب خبری از سوی فدراسیون این مربی برکنار شد. در بخش بانوان هم تیم ملی نوجوانان تنها یک شرکت کننده داشت و این در حالی است که طی سال‌های گذشته تیم ملی جودو نوجوانان بانوان با تعداد بیشتری راهی مسابقات می‌شد.

تیم ملی نوجوان ایران در حالی در قرقیزستان نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد که تا یک ماه آینده باید در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کند. حالا سوال اینجاست که آیا با این ناکامی جودوی نوجوانان ایران در تاتامی قهرمانی جهان حرفی برای گفتن خواهد داشت یا خیر؟!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود