Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیجانقلیامروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: موفقیتی که نصیب کشتی‌گیران قمی شرکت کننده در این دوره از پیکارها شد، یک بار دیگر نشان داد که قم در رشته کشتی فرنگی همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد و استعدادهای بسیار خوبی در این رشته داریم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی قم هر ساله در مسابقات تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضوری موفق و پرقدرت دارد و مدال‌های متنوعی توسط کشتی‌گیران این اوزان از تمام رده‌ها کسب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم با اشاره به موفقیت کشتی‌گیران قم در یک رقابت‌ کشوری معتبر، اضافه کرد: تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های کشتی قم راهی رقابت‌های کشوری جام شهید شکوهی شد و در نهایت با کسب مقام نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تعداد 50 کشتی‌گیر برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم اوزان مختلف با یکدیگر پیکار کردند، در مجموع شاهد برگزاری١٠٠ کشتی بودیم و در رده‌بندی نهایی بخش تیمی این پیکارها تیم‌های تهران، قم و خوزستان اول تا سوم شدند.

جانقلیبا بیان اینکه این پیکارها به میزبانی هیأت‌ کشتی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار شد، اضافه کرد: حضور در این دوره از مسابقات و کسب رتبه نایب‌قهرمانی ادامه تلاش هیأت‌ کشتی قم برای تداوم رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه بود.

وی تصریح کرد: به لطف خدا در این رشته همچنان در مسیر موفقیت گام بر می‌داریم چون هم برنامه‌ریزی خوبی در هیأت‌ کشتی وجود دارد، هم اینکه مربیان بسیار خوب و با دانشی در این رشته داریم و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هر ساله از رده‌های سنی پایه در کشتی قم وجود دارد.

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم در پایان اظهار کرد: قبل از اعزام نوجوانان کشتی‌گیر قم به رقابت‌های جام شهید شکوهی، شاهد حضور استعدادهای این رشته در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی 2017 جام یادگار امام(ره) بودیم و تیم قم برابر تیم قدرتمندی همچون ایتالیا نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهایپیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب