Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گيمرها معمولاً دل خوشي از فصل تابستان ندارند؛ فصلي که بعد از پايان امتحانات با اشتياق به سراغش مي رويم اما کمبود بازي هاي ويديويي در کنار گرماي طاقت فرسا باعث مي شود تا يکبار ديگر قادر به تجربه آن فصل رويايي اي که در ذهن داريم نباشيم. اما خوشبختانه تابستان امسال اگرچه مثل پاييز چندان شلوغ نيست، اما ميزبان بازي هاي ارزشمندي خواهد بود که هر يک به نوبه خود ارزش تجربه کردن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخلاف تابستان پيش که غالباً پر شده بود از بازي هاي مستقل، تابستان امسال کاتالوگي از بازي هاي مستقل و کلان بودجه را در اختيار گيمرها قرار مي دهد و مي توانيد تا پيش از فرا رسيدن ماه هاي شلوع مهر تا آذر که بازه زماني عرضه محبوب ترين عناوين سال است، از چند بازي خوش ساخت و گاه ارزان قيمت لذت ببريد. فرقي ندارد که پلي استيشن 4 داريد يا اکس باکس وان، نينتندو سوييچ داريد يا پي سي، تابستان امسال براي همه ما بازي هايي به همراه مي آورد که نبايد از دست شان بدهيم.
بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم به 20 بازي ويديويي مورد انتظار که طي سه ماه تابستان امسال، بايد تجربه شان کنيم:
Final Fantasy XII: The Zodiac Age

سازنده: اسکوئر انيکس
ناشر: اسکوئر انيکس
تاريخ عرضه: 11 جولاي - 20 تير
پلتفرم: پلي استيشن 4
بازي نقش آفريني «فاينال فانتزي 12» بدون شک يکي از بهترين نسخه هاي اين سري به حساب مي آيد که وقتي براي نخستين بار در سال 2006 روي پلتفرم پلي استيشن 2 عرضه شد، نه تنها ميانگين امتيازات حيرت انگيز 92 را در وب سايت متاکريتيک دريافت کرد، بلکه توانست چندين جايزه «بهترين بازي سال» را هم به خود اختصاص دهد. کمپاني اسکوئر انيکس اخيراً نسخه ريمستر اين بازي را براي پلتفرم پلي استيشن 4 هم عرضه کرده که قطعاً ارزش توجه را دارد.
Final Fantasy XII: The Zodiac Age  از لحاظ شنيداري و ديداري دچار تغييرات فراوان شده و کاملاً با استانداردها امروزي سازگاري دارد. علاوه بر اين، سيستم معروف International Zodiac Job System هم که در واقع سيستمي براي پيشرفت کاراکترها به شمار مي رود و قبلاً تنها در نسخه ژاپني بازي قرار داشت، به اين نسخه ريمستر اضافه شده است.
Minecraft: Story Mode - Season 2

سازنده: تل تيل گيمز، موجانگ
ناشر: تل تيل گيمز، موجانگ
تاريخ عرضه: 11 جولاي - 20 تير
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
Minecraft: Story Mode بدون شک يکي از ضعيف ترين بازي هاي استوديوي مستعد Telltale Games بود که تنها به خاطر کسب درآمد از شهرت ماينکرفت ساخته شد، اما بهرحال فصل اول اين بازي طرفداران خاص خود را داشت؛ طرفداراني که با چشم پوشي از داستان و گيم پلي ضعيف بازي و صرفاً به خاطر جهان زيباي ماينکرفت از تجربه آن لذت مي بردند.
حالا چند روزي است که از عرضه اپيزود نخست فصل دوم Minecraft: Story Mode مي گذرد و گيمرها مي توانند يکبار ديگر در نقش ستاره جهان ماينکرفت ظاهر شوند. فقط اي کاش Telltale Games دست از توسعه چنين بازي هايي که اساساً براي دوشيدن برندهاي مختلف ساخته شده اند دست بر مي داشت و هرچه سريع تر به سراغ توسعه فصل دوم The Wolf Among Us مي رفت.
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

سازنده: Prideful Sloth
ناشر: Prideful Sloth
تاريخ عرضه: 18 جولاي - 27 تير
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، پي سي
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles يکي از آن بازي هايي است که احتمالاً اسمش را هم نشنيده باشيد، اما اگر بگوييم که کارمندان پيشين اکتيويژن و راک استدي استوديوي Prideful Sloth را تشکيل و اين بازي را توسعه داده اند، شايد نظرتان درباره اش عوض شود.
دنياي سرسبز و خرم بازي، قطعاً يادآور آخرين نسخه از سري بازي زلدا است و اگر هنوز موفق به تهيه کنسول سوييچ نشده ايد، Yonder مي تواند جايگزيني عالي براي آن باشد. درست مانند زلدا، در جهان باز اين بازي مي توانيد کارهاي مختلفي مثل پخت و پز، ساخت آيتم هاي مختلف، مزرعه داري و ماهي گيري انجام دهيد و در نهايت، به مقابله با نيروي شري که در صدد فتح اين جهان برآمده بپردازيد.
Splatoon 2

سازنده: نينتندو
ناشر: نينتندو
تاريخ عرضه: 21 جولاي - 30 تير
پلتفرم: نينتندو سوييچ
اسپلتون 2 قطعاً از مورد انتظارترين بازي هاي کنسول سوييچ است که تا زمان عرضه Super Mario Odyssey، مي تواند گيمرها را براي ماه ها سرگرم نگه دارد. اسپلتون 2 درست مانند نسخه اول، يک بازي چندنفره-محور است و بازيکنان در نقش نوجواناني که مي توانند به ماهي مرکب تبديل شوند در قالب دو تيم مقابل يکديگر ظاهر مي شوند و هدف اصلي، رنگ آميزي کامل محيط به رنگ تيم خودي است.
اهدافي که اسپلتون 2 در بخش چندنفره دنبال مي کند، بسيار با شوترهاي امروزي متفاوت است اما اين موضوع سبب نمي شود تا به اندازه همان شوترهاي خشونت آميز هيجان انگيز نباشد. ضمناً گفتني است که نسخه دوم اسپلتون، از بخش تک نفره هم بهره مند شده که مي تواند ارزش بازي را بالا ببرد؛ اگر هنوز درباره خريد سوييچ دو به شک هستيد، اسپلتون 2 بهانه خوبي براي خريد کنسول جديد نينتندو است.
Pyre

سازنده: Supergiant Games
ناشر: Supergiant Games
تاريخ عرضه: 25 جولاي - 3 مرداد
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، پي سي
استوديوي Supergiant Games با ساخت دو بازي Bastion و Transistor توانست نام خودش را به عنوان يکي از مستعدترين استوديوهاي مستقل بازي سازي در ميان گيمرها مطرح کند. سبک هنري هر دو بازي، از آن چيزهايي نيست که هر روز در صنعت بازي ديده شود و به همين جهت، بي صبرانه منتظر بازي بعدي اين استوديو هستيم که سوم مرداد ماه براي پلي استيشن 4 و پي سي عرضه مي شود.
Pyre يک بازي اکشن نقش آفريني است که در آن سه رقيب در تلاش هستند تا «تل هيزم» يکديگر را در صحنه نبرد نابود کنند. هر گروه، کاراکترهاي مختلفي با مهارت هاي گوناگون دارد و بازيکن مي تواند تنها يکي از آن ها را در هر زمان کنترل کند.
Tacoma

سازنده: Fullbright
ناشر: Fullbright
تاريخ عرضه: 8 آگوست - 17 مرداد
پلتفرم ها: اکس باکس وان، پي سي
اگر بازي تحسين شده Gone Home را تجربه کرده باشيد، قطعاً مي دانيد که بازي جديد استوديوي سازنده آن چه سبک و سياقي دارد. Tacoma، اگرچه دنباله اي معنوي براي Gone Home نيست اما دقيقاً همان ژانر را دنبال مي کند و بايد هنگامي که مشغول حرکت در يک ايستگاه فضايي هستيد، به کشف نقاط مختلف آن بپردازيد و پرده از داستان اعضاي حاضر در ايستگاه برداريد.
گفتني است که هم Gone Home و هم Tacoma، بازي هايي نيستند که امکان تعامل گيمر با محيط و شخصيت هاي مختلف را فراهم کنند. در عوض، تمام بازي نوعي تجربه ديداري و شنيداري است که با حرکت به نقاط مختلف کسب مي شود؛ سبکي که امروزه به نام «شبيه ساز راه رفتن» از آن ياد مي شود.
ARK: Survival Evolved

سازنده: Studio Wildcards ،Instinct Games
ناشر: Studio Wildcard
تاريخ عرضه: 8 آگوست - 17 مرداد
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
ARK: Survival Evolved از آن بازي هايي است که قطعاً طي يکي دو سال اخير، بارها و بارها اسمش را شنيده ايد؛ يک اکشن ادونچر ارزشمند با پيروي از ژانر بقا که شما را در دنيايي به وسعت 48 کيلومتر مربع قرار مي دهد و شش نژاد مختلف از دايناسورها بر اين جهان بزرگ حکمراني مي کنند. بازيکن بايد با کمترين منابع کار خود را آغاز کند، به مرور زمان مرکزي فرماندهي براي دفاع از خود تاسيس کند و وارد رقابت با ديگر بازيکنان شود.
ARK: Survival Evolved براي بيش از سه سال در فاز «دسترسي زودهنگام» به سر برده و حالا کمتر از يک ماه تا عرضه نسخه نهايي آن باقي مانده است. اين بازي که پيشتر روي پلتفرم استيم و اکس باکس وان عرضه شده بود، بالاخره راه خود را به پلي استيشن 4 هم باز مي کند و دارندگان اين کنسول مي توانند متوجه شوند که اين همه تعريف از ARK، به خاطر چه بوده است.
Agents of Mayhem

سازنده: Volition
ناشر: Deep Silver
تاريخ عرضه: 15 آگوست - 24 مرداد
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
اگر از آن دسته گيمرهايي هستيد که از سري بازي Saint`s Row و تمام المان هاي احمقانه اما جذاب آن لذت مي بريد، سازندگان اين سري بازي، يک اسپين آف جديد و متفاوت برايتان تدارک ديده اند که در جهاني يکسان با Saint`s Row دنبال مي شود. Agents of Mayhem يک بازي جهان باز است که گيم پلي آن در زمان آينده و در شهر سئول جريان دارد.
بازي از 12 مامور مختلف بهره مي برد و گيمر مي تواند سه تا از اين مامورها را براي پيش بردن ماموريت هاي مختلف و اکتشاف در شهر انتخاب کند. هر کدام از اين ماموران، مهارت هاي منحصر به خود را دارند و هدف غايي داستان، شکست گروه تروريستي L.E.G.I.O.N توسط مامورين گروه M.A.Y.H.E.M است.
Sonic Mania

سازنده: Headcannon
ناشر: سگا
تاريخ عرضه: 15 آگوست - 24 مرداد
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، سوييچ، پي سي
شايد خيلي عجيب به نظر برسد که اصلا بخواهيم سونيک را معرفي کنيم؛ بهرحال تمام گيمرها حداقل بخشي از کودکي خود را با سونيک گذرانده اند و به خوبي با شخصيت نمادين سگا آشنايي دارند.
Sonic Mania ساخته جديد استوديوي Headcannon است که به مناسبت سالگرد 25 سالگي سونيک و با نيم نگاهي به نخستين بازي Sonic The Hedgehog ساخته مي شود. Sonic Mania درست مثل عناوين کلاسيک، از سبک پلتفرمينگ سايد اسکرول پشتيباني مي کند و جالب است بدانيد که محيط هاي نخستين بازي سونيک هم به صورت ريمستر شده در اين نسخه جديد قرار گرفته اند.
Uncharted: The Lost Legacy

سازنده: ناتي داگ
ناشر: سرگرمي هاي تعاملي سوني
تاريخ عرضه: 22 آگوست - 31 مرداد
پلتفرم: پلي استيشن 4
در حالي که ناتي داگ اعلام کرده بود آنچارتد 4، آخرين نسخه اي از سري آنچارتد است که ماجراجويي هاي ناتان دريک را روايت مي کند و ما هم طبيعتاً از چنين خبري دپرس شده بوديم، اين استوديو در حرکتي غافلگيرکننده از بازي مجزاي Uncharted: The Lost Legacy رونمايي کرد که اين بار داستان دو شخصيت کلويي فريز و نادين راس را روايت مي کند.
The Lost Legacy به گفته ناتي داگ، تمام المان هاي برتر هر چهار نسخه آنچارتد را به صورت يکجا در خود جاي داده و قرار است يک ماجراجويي کامل 8 الي 12 ساعته برايمان به ارمغان بياورد. اين بازي مستقل، 40 دلار قيمت دارد و در روز پاياني ماه مرداد، به صورت انحصاري روي پلي استيشن 4 عرضه مي شود تا شايد بعد از آن، پرونده آنچارتد براي هميشه بسته شود.
Mario + Rabbids: Kingdom Battle

سازنده: يوبيسافت پاريس، يوبيسافت ميلان
ناشر: يوبيسافت
تاريخ عرضه: 29 آگوست - 7 شهريور
پلتفرم: سوييچ
اگرچه به هنگام معرفي کنسول سوييچ، يوبيسافت مثل هميشه به صورت تمام قد اعلام کرد که از پلتفرم جديد نينتندو حمايت مي کند، اما کمتر کسي فکرش را مي کرد که اين حمايت، در قالب يک بازي انحصاري که جهان دو بازي Rabbids و ماريو را ادغام مي کند ظاهر شود. راستش را اگر بخواهيد، Rabbids + Mario از آن بازي هاي نگران کننده است که يا بسيار موفق ظاهر مي شود و يا آبروي يوبيسافت و نينتندو را مي برد؛ بدون شک اميدواريم که گزينه دوم به حقيقت تبديل نشود.
Mario + Rabbids در ژانر نقش آفريني تاکتيکال نوبتي ساخته شده و شايد نزديک ترين مثال براي درک گيم پلي آن، سري بازي XCOM باشد. علاوه بر قابليت هاي آنلاين، دو بازيکن به صورت لوکال مي توانند کنترل شخصيت هاي دنياي ماريو (شامل خود ماريو، لوييجي، پرنسس پيچ و يوشي) يا خرگوش هاي دنياي Rabbids را برعهده بگيرند و بر سر فتح مناطق خاصي، با يکديگر رقابت کنند.
Yakuza Kiwami

سازنده: سگا
ناشر: سگا، ديپ سيلور
تاريخ عرضه: 29 آگوست - 7 شهريور
پلتفرم: پلي استيشن 4
Yakuza Kiwami در واقع ريمستري براي نسخه ابتدايي اين سري بازي محبوب ژاپني است که گيمر را به دنياي فاسد و خشونت آميز مافياي ژاپن يا همان ياکوزا مي برد. سگا در بازسازي نسخه ابتدايي ياکوزا، مسئوليت عظيمي را برعهده گرفته و با توجه به اينکه نزديک به 11 سال از عرضه اين نسخه مي گذرد، بايد بگوييم که احتمالاً با يکي از بهترين ريمسترهاي چند سال اخير مواجه خواهيم بود.
کافي است برخي نمايش هاي بازي را تماشا کنيد تا به عمق هنر توسعه دهندگان در طراحي نسخه ريمستر Yakuza Kiwami پي ببريد. داستان Yakuza Kiwami اندکي بعد از وقايع نسخه پيش درآمد Yakuza 0 دنبال مي شود که آن نيز به صورت انحصاري روي پلي استيشن 4 عرضه شد و تا به اين لحظه، يکي از برترين بازي هاي سال 2017 ميلادي بوده است.
Life is Strange: Before the Storm - Episode 1

سازنده: Deck Nine Games
ناشر: اسکوئر انيکس
تاريخ عرضه: 31 آگوست - 9 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
Life is Strange يکي از بهترين بازي هاي اپيزوديک چند سال اخير بود که رابطه زيباي ميان دو دوست را به تصوير مي کشيد و در واقع تمام آن چيزي بود که استوديوي Telltale Games براي ساليان متمادي در تلاش بوده خلق کند.
در جريان نمايشگاه E3 2017، کمپاني اسکوئر انيکس در خبري غافلگيرکننده از نسخه پيش درآمد Life is Strange تحت عنوان Before the Storm رونمايي کرد که در واقع وقايع پيش از نسخه ابتدايي را به تصوير مي کشد. در اين نسخه پيش درآمد، ديگر خبري از مکانيک هاي بازي با زمان نيست و در عوض، سازندگان روي المان هاي داستان سرايي و عواقب پس از هر انتخاب تمرکز کرده اند.
Knack 2

سازنده: SIE Japan
ناشر: سرگرمي هاي تعاملي سوني
تاريخ عرضه: 5 سپتامبر - 14 شهريور
پلتفرم: پلي استيشن 4
هنگامي که کنسول پلي استيشن 4 براي نخستين بار معرفي شد، کمپاني سوني اعلام کرد که مارک سِرني، آرشيتکت دستگاه، کارگرداني يک فرنچايز جديد به نام Knack را برعهده گرفته است. Knack اگرچه بازي جاه طلبانه اي به نظر مي رسيد، اما در عمل بسيار مايوس کننده ظاهر شد؛ مسئله اي که انتظارش را از مارک سرني نداشتيم.
اما حالا مارک سرني فرصتي دوباره يافته تا نسخه اي دنباله براي Knack را کارگرداني کند که اميدواريم به مراتب بهتر از نسخه ابتدايي ظاهر شود. درست مانند اولين Knack، نسخه دوم يک اکشن پلتفرمينگ است و بازيکن مي تواند با جمع آوري آيتم هاي خاصي، ابعاد کاراکتر Knack را تغيير دهد تا قادر به پشت سر گذاشتن چالش هاي محيطي متفاوت باشد.
Destiny 2

سازنده: بانجي
ناشر: اکتيويژن
تاريخ عرضه: 6 سپتامبر - 15 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان
بياييد با خودمان روراست باشيم، بازي دستيني در ابتدا به هيچ وجه بازي خوبي نبود اما به مرور زمان و با به روزرساني هايي که دريافت کرد، به يکي از نويدبخش ترين بازي هاي شوتر آنلاين نسل هشتم تبديل شد. بسته هاي گسترش دهنده دستيني به قدري موفقيت آميز بودند که حالا بيش از هر زمان ديگري منتظر ساخته جديد بانجي هستيم و اميدواريم اين بار مجدداً شاهد يک بازي ناقص نباشيم که به مرور زمان با بسته هاي الحاقي پولي تکميل مي شود.
يکي از بزرگ ترين تغييرات دستيني 2 نسبت به نسخه اوليه، به داستان آن باز مي گردد که روايت حمله نيرويي بيگانه به زمين را روايت مي کند. دستيني 2 نه تنها از داستان غني تر نسبت به نسخه ابتدايي بهره مي برد بلکه مادهاي بيشتر، لوکيشن ها، رويدادهاي عمومي و ويژگي هاي به مراتب گسترده تري را شامل مي شود که مي تواند به محبوبيت هرچه بيشتر آن کمک کند.
Pro Evolution Soccer 2018

سازنده: کونامي
ناشر: کونامي
تاريخ عرضه: 12 سپتامبر - 21 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، پلي استيشن 3، اکس باکس وان، اکس باکس 360، پي سي
بازي هاي ورزشي، از آن عناويني هستند که اواخر تابستان يا اوايل پاييز هر سال روانه بازار مي شود و دوست داران ورزش فوتبال، 21 شهريور امسال هم مي توانند منتظر نسخه جديد Pro Evolution Soccer باشند. حقيقت آن است که PES مدتي طولاني است روند افول را در پيش گرفته و تا حد زيادي از رقيب قدر خود، يعني FIFA عقب افتاده است.
اما خوب، کونامي مثل هر سال وعده داده که با تغييرات فراوان به زمين بازي بر مي گردد و بايد اميدوار بود که امسال بالاخره حداقل بخشي از اين وعده ها محقق شوند و گيمرها بهانه اي براي بازگشت به PES داشته باشند. البته PES همواره به خاطر گيم پلي کژوال خود شهرت داشته و هيچکس انتظار ندارد  به اندازه فيفا واقع گرايانه باشد، اما بهرحال استانداردهايي وجود دارد که کونامي بايد به آنها پايبند باشد.
Dishonored: Death of the Outsider

سازنده: آرکين
ناشر: بتسدا
تاريخ عرضه: 15 سپتامبر - 24 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
Death of the Outsider يک بسته الحاقي مستقل از بازي است که در واقع دنباله اي براي Dishonored 2 به شمار مي رود و داستان بيلي لورک را روايت مي کند که در صدد از بين بردن Outsider برآمده است؛ موجودي ماورا الطبيعي که در داستان بازي، توسط برخي از افراد پرستيده مي شود.
داستان بازي چند ماه پس از وقايع نسخه دوم Dishonored جريان دارد و بازگشت بيلي لورک به Karnaca و پيوستن به استادش، يعني Daud را تصوير مي کند. در اين بسته الحاقي مجزا مي توانيم بيشتر با گذشته Outsider آشنا شويم و در نقش بيلي، به قابليت هاي فرابشري تازه اي براي از پيش رو برداشتن دشمنان دسترسي خواهيم داشت.
Marvel Vs. Capcom: Infinite

سازنده: کپکام
ناشر: کپکام
تاريخ عرضه: 19 سپتامبر - 28 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
شايد يکي از عجيب ترين تصميمات چند وقت اخير کپکام، توسعه ريمستر نسخه آخر سري بازي Marvel Vs. Capcom، به جاي توسعه نسخه کاملاً جديدي از آن باشد. اما بهرحال ساخت ريمستر بازي هاي قديمي به ترند اخير صنعت گيم تبديل شده و حالا Marvel Vs. Capcom Infinite همين ترند را ادامه مي دهد.
همانطور که از نام بازي پيداست، Marvel Vs. Capcom شخصيت هاي دنياي بازي هاي کپکام را در مقابل شخصيت هاي دنياي کميک هاي مارول قرار مي دهد و بازيکنان مي توانند به صورت لوکال يا آنلاين، شخصيت هاي محبوب دو دنيا را انتخاب کرده و در مقابل يکديگر صف آرايي کنند. اگرچه MvC از آن بازي هايي نيست که به نظرمان ارزش توسعه نسخه ريمستر را داشته باشد، اما قطعاً از بازگشت به دنياي خوش رنگ و لعاب آن استقبال مي کنيم.
NBA 2K18

سازنده: Visual Concepts
ناشر: 2K Sports
تاريخ عرضه: 19 سپتامبر - 28 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، پلي استيشن 3، اکس باکس وان، اکس باکس 360، سوييچ، پي سي
يک تابستان ديگر و يک NBA 2K ديگر. NBA 2K طي سال هاي اخير در نبود هيچ رقيب ديگري، به تنها بازي ويديويي بازار با محوريت ورزش بسکتبال تبديل شده. در حالي که اين مسئله در پاره اي از اوقات مي تواند نگران کننده باشد -چون هيچ رقيب ديگري وجود ندارد و بازار تحت سلطه يک شرکت درآمده- اما 2K هر سال تغييرات فراواني در NBA 2K به وجود مي آورد و کاري مي کند که مجدداً به پرداخت 60 دلار راضي شويم.
شايد مهم ترين خبر درباره NBA 2K18، آن باشد که اين بازي قرار است علاوه بر پي سي و کنسول هاي نسل هفتم و هشتم سوني و مايکروسافت، روي کنسول نينتندو سوييچ هم عرضه شود. هنوز دقيقاً مشخص نيست که نسخه نينتندو سوييچ چه تفاوت هايي با ديگر پلتفرم ها دارد، اما قطعاً پشتيباني از دو بازيکن با يک کنسول سوييچ، در هر زمان و مکان، قابليتي است که سبب مي شود حسابي به خريد NBA 2K18 ترغيب شويم.
Project Cars 2

سازنده: Slightly Mad Studios
ناشر: Bandai Namco
تاريخ عرضه: 22 سپتامبر - 31 شهريور
پلتفرم ها: پلي استيشن 4، اکس باکس وان، پي سي
Project Cars قطعاً يکي از جاه طلبانه ترين بازي هاي ريسينگ اخير بود که با گرافيک حيرت انگيز و گيم پلي بسيار واقع گرايانه اش، دل بسياري از عاشقان اين ژانر را ربود. حالا نسخه دوم Project Cars قرار است در روز پاياني تابستان امسال عرضه شود که علاوه بر گيم پلي تکامل يافته و گرافيک چشم نوازتر، 182 اتومبيل از 38 توليدکننده را شامل مي شود.
مضاف بر اين ها، مي توان منتظر 46 پيست مسابقه هم بود که مهم ترين پيست هاي اتومبيل راني حال حاضر جهان را شامل مي شود. موتور فيزيک جديد بازي، باعث تغيير دايناميک وضعيت پيست ها مي شود و بايد توجه ويژه اي به وضعيت اتومبيل خود داشته باشيد تا با موفقيت پيروز شويد. ضمناً گفتني است که Project Cars 2 از واقعيت مجازي و رزولوشن 12K هم پشتيباني مي کند که اگر به سخت افزاري قدرتمند دسترسي داشته باشيد، روحتان را جلا خواهد داد!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود