Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک سابق تیم فوتبال چلسی به تمجید از هموطنش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کلود ماکلله، هافبک سابق تیم فوتبال چلسی در مورد تیمو باکایوکو صحبت کرد و او را گزینه‌ای مناسب برای آبی‌پوشان لندن دانست.

ماکلله بیش از 215 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد و زمانی که به عنوان سرپرست فنی در باشگاه موناکو فعالیت داشت با تیمو باکایوکو 19 ساله روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق رئال مادرید و چلسی در این باره اظهار داشت: زمانی که به موناکو رفتم، باکایوکو نيمكت‌نشين بود. او معمولا فرصت بازی پیدا نمی‌کرد یا در بهترین حالت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت. فیلم‌های زیادی از بازی او دیده بودم و برای همین رفتم تا او را در زمین ببینم و تمریناتش را زیر نظر بگیرم. بالاخره تصمیم گرفتم با او صحبت کنم. مکالمات ما ادامه پیدا کرد و هر روز با هم صحبت می‌کردیم. او به عنوان یک هافبک مثل یک دیوار بود که می‌توانستید در شیوه بازی کردنش اشتباهات فراوانی پیدا کنید.

وی ادامه داد: با شیوه‌ای که لازم بود با او صحبت کردم و ذهنش را شست‌وشو دادم. برای بازی کردن به عنوان یک هافبک شما نیاز دارید که هنگام بازى صددرصد متمرکز باشید.وقتی تصمیم به جدايی از موناکو گرفتم، پیش سرمربی رفتم و به او گفتم که «تیمو نیاز دارد تا بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند و تو بعدا متوجه خواهی شد که چرا این حرف را می زنم.» او توانایی دریبل زدن، پاس دادن و مديريت زمان را دارد و بازيكن خیلی خوبی است که توانایی‌های خاصی دارد. حالا او نیاز به یک سرمربی درجه یک دارد تا او را تبدیل به یک بازیکن بزرگ کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در زمان خروج از ورزشگاه هافبک آبی پوشان را تهدید کرد.

به گزارش فارس، پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت  مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت ۲ تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

????حمله عجیب حامدی‌فر به بازیکن مصدوم ذوب‌آهن! (فیلم)???? کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست