Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@01:47:40 GMT

آشنايي با اصول فنگ شويي در دکوراسيون

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۷۳۸۲

خبرگزاري آريا -

اگر مي خواهيد دکوراسيون داخلي منزلتان را طوري طراحي کنيد که آرامش و شادي را برايتان به ارمغان بياورد، بهتر است از اصول و قوانين فنگ شويي بهره ببريد. با فنگ شويي هر نوع نقصي که در دکور خانه داشته باشيد مي توانيد به راحتي آن ها را رفع کنيد.

از ديدگاه فنگ شويي خانه هاي ما آيينه احساسات دروني ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف فنگ شويي هماهنگ کردن محيط با شخصيت و انرژي محيط با انرژي دروني خودتان است. هرچيزي که در داخل خانه شماست انرژي دارد. حتي اشياء بي جان. فنگ شويي نحوه مديريت اين انرژي را به شما ياد مي دهد.

کاناپه
کاناپه را پشت به ديوار و با فاصله زيادي از ورودي طوري قرار دهيد که ديد کامل به درب ورودي داشته باشيد. بين کاناپه و ديوار نيز بايد کمي فضا باشد. اگر اتاق شما ديوار به اندازه کافي ندارد مي توانيد پشت کاناپه را يک کنسول با چراغ يا شمعداني هاي بلند و محکم گذاشته تا احساس امنيت بکنيد. براي اطمينان بيشتر يک آينه در مقابل قرار دهيد تا بتوانيد در آينه پشت سرتان را ببينيد.

اشتباهات چينش کاناپه از نظر فنگ شويي اين است که اگر کاناپه با فاصله زيادي از مبل هاي تک نفره و يا صندلي ها قرار بگيرد باعث مي شود که شما نتوانيد به راحتي با همديگر صحبت کنيد چون فاصله زيادي از هم داريد. در واقع فاصله مبل ها بايد حداقل به ندازه اي که بتوان فنجان قهوه و يا کتابي را آن جا قرارداد باشد.

مبل ها را بايد طوري قرار دهيد که هنگام راه رفتن بين آن ها پاي شما به مبل ها اصابت نکند. و يا هنگام وارد شدن به اتاق پشت مبل سمت شما نباشد. و اما در مورد عسلي ها بايد بگويم که اشکال مربع و مستطيلي به خاطر زاويه دار بودنشان مناسب نيستند بهتر است که عسلي ها گرد باشند.

چون باعث مي شود انرژي بيشتري در جريان باشد. البته براي اتاق نشيمن ترکيبي از اشکال مختلف لازم است زيرا هرکدام سمبل يکي از عناصر طبيعت هستند. به عنوان مثال مربع نماد کره زمين، مستطيل نماد چوب، مثلث نماد آتش و دايره و بيضي نماد فلز هستند.


مبل ها را بايد طوري قرار دهيد که هنگام راه رفتن بين آن ها پاي شما به مبل ها اصابت نکند

پنجره ها و رنگ ها
آيا پوشاندن پنجره ها کار درستي است؟ اين مسئله بستگي به احساس خود شما دارد. بعضي ها دوست دارند که از پنجره منظره بيرون را ببينند ولي بعضي ديگر احساس خوبي در اين رابطه ندارند. در کل اگر پنجره بزرگي داريد، انرژي زيادي را از داخل خانه خارج مي کند، شمامي توانيد با استفاده از پرده هاي بلند و يا قرار دادن گلدان جلوي پنجره، انرژي بيرون رفته را دوباره به داخل خانه بازگردانيد.

مواقعي هست که شما دلتان نمي خواهد پنجره را با پرده بپوشانيد. از طرفي پنجره شما رو به ديوار همسايه باز مي شود. براي رفع اين مشکل مي توانيد با نصب يک پرده نازک حرير منظره ديوار همسايه را کم رنگ تر کنيد. همچنين مي توانيد يک شيء کريستالي از پنجره آويزان کنيد. نظر خيلي ها اين است که تلويزيون نبايد در اتاق نشيمن باشد ولي اگر مي خواهيد که يک نقطه کانوني در اتاق باشد، تلويزيون آپشن خوبي است. تمام گوشه کنار تاريک خانه را با لامپ نوراني کنيد. تاريکي در بعضي نقاط منزل نشان دهنده ناديده گرفتن بعضي از جنبه هاي زندگي مي باشد.


با استفاده از پرده هاي بلند و قرار دادن گلدان جلوي پنجره، انرژي بيرون رفته را به خانه بازگردانيد

رنگ ها
رنگ هاي تند در قسمت هاي عمومي منزل مثل اتاق پذيرايي بسيار مناسب هستند. رنگ قرمز نيروبخش و رنگ هاي آبي و بادمجاني انرژي بخش هستند. سعي کنيد اتاق را پر از وسايل و دکوري هايي کنيد که مفهوم دارند. اگر نظرتان اين است که با اين کار اتاق شلخته مي شود مي توانيد تمام آن ها را در قفسه ها و دکوري ها قرار دهيد. اگر وسيله اي در اتاق هست که به آن علاقه زيادي داريد، آن را جايي قرار دهيد که به راحتي به چشم بخورد چون وقتي با ديدن آن انرژي گرفته و در مقابل، آن انرژي را به کل اتاق بازخورد مي دهيد.


رنگ هاي تند در قسمت هاي عمومي منزل مثل اتاق پذيرايي بسيار مناسب هستند

منبع : bedunim.ir



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت.

رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

 

tags # جمیله علم الهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه