Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرسه فوتبال پدیده سیراف با حضور امام جمعه سیراف ، مسئولین محلی و شهرستانی در ورزشگاه شهید عبدالکریم اسدی این شهر افتتاح شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،مدرسه فوتبال پدیده سیراف با حضور امام جمعه سیراف ، مسئولین محلی و شهرستانی در ورزشگاه شهید عبدالکریم اسدی این شهر افتتاح شد در افتتاح مدرسه فوتبال پدیده حجت السلام عاشوری گفت:تشکر میکنم از همه کسانی که برای ورزش تلاش می کند و این تیم های پایه نیاز به حمایت دارند تا به نتیجه مطلوب برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:تیم فوتبال سیراف تیم بزرگی هست و در استان حرف برای گفتن زیاد دارد من هم ورزشکار هستم و ورزش هم دوست دارم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش زاکانی به وجود آثار باستانی در محل مدنظر ساخت مسجد در پارک قیطریه (فیلم) ساخت مسجد در پارک قیطریه برای نماز یا خودنمایی مذهبی؟/ مسجدی که بدون رضایت وقف‌کنندگان ساخته می‌شد! (فیلم) زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • اعلام زمان افتتاح سمینار دانش افزایی کمک داوران ویدئویی
  • زمان افتتاح سمینار دانش افزایی کمک داوران ویدئویی مشخص شد
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان