Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه های بزرگ کشور با آغاز فصل تابستان اقدام به برگزاری ترم تابستانی کرده اند و حدود ۲۵ دانشگاه امسال میزبان دانشجویان در ترم تابستانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ترم تابستانی دانشگاه های کشور از ۱۷ تیرماه آغاز شده و تا اواخر مردادماه ادامه دارد و با برگزاری امتحانات این ترم در اوایل شهریورماه پرونده برگزاری این ترم تحصیلی دانشگاه ها نیز بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در ترم تابستانی دانشگاه ها برای تمامی دانشجویان بلامانع است و دانشجویان می توانند متناسب با محل زندگی خود در یکی از دانشگاه های مجری برگزاری ترم تابستان این ترم تحصیلی را اخذ کنند.

دانشگاه های آزاد اسلامی و علمی کاربردی نیز در اطلاعیه های جداگانه ای برنامه آموزشی ترم تابستانی خود را اعلام کرده اند و کلاس های ترم تابستان این دانشگاه ها از ۲۴ تیرماه آغاز و تا ۲ شهریورماه ادامه دارد و امتحانات آنها نیز از ۴ تا ۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه های مجری برگزاری ترم تابستانی

ردیف دانشگاه کلاس ها امتحانات ۱ یزد ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۲ شهریور ۲ شیراز ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد ۲۸ مرداد تا یکم شهریور ۳ ایلام ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۲۸ مرداد تا ۲ شهریور ۴ الزهرا ۱۷ تیر تا ۱۱ شهریور اعلام نشده است ۵ شهرکرد ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۲۸ تیر تا ۲ شهریور ۶ مازندران ۱۸ تیر تا ۲۸ مرداد ۳۰ تیر تا ۶ شهریور ۷ بوعلی سینا ۲۴ تیر تا یک شهریور ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۸ علمی کاربردی ۲۴ تیر تا ۲ شهریور ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۹ آزاد اسلامی ۲۴ تیر تا ۲ شهریور ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۱۰ خواجه نصیر ۲۴ تیر تا ۲ شهریور ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۱۱ شهید بهشتی ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد ۲۸ مرداد تا ۲ شهریور ۱۲ بین المللی امام خمینی(ره) ۲۴ تیر تا ۲ شهریور ۴ شهریور تا ۷ شهریور ۱۳ ارومیه ۲۴ تیر تا ۲۷ مرداد ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴ صنعتی ارومیه ۲۱ تیر تا ۳ شهریور اعلام نشده است ۱۵ تبریز ۲۴ تیر ا ۲۵ مرداد ۲۸ مرداد تا یکم شهریور ۱۶ خلیج فارس ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد ۲۸ مرداد تا یکم شهریور ۱۷ سیستان و بلوچستان ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۱۸ صنعتی اصفهان ۱۹ تیر تا ۲۹ مرداد ۳۱ مرداد تا ۵ شهریور ۱۹ کاشان ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد ۲۸ مرداد تا ۸ شهریور ۲۰ کردستان ۲۴ تیر تا ۳ شهریور ۵ شهریور تا ۶ شهریور ۲۱ دانشگاه بیرجند ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۲۸ مرداد تا ۲ شهریور ۲۲ قم ۱۷ تیر تا ۲۱ مرداد اعلام نشده است ۲۳ محقق اردبیلی اعلام نشده است اعلام نشده است ۲۴ صنعتی نوشیروانی بابل ۲۴ تیر تا ۲شهریور ۴ شهریور تا ۹ شهریور ۲۵ مراغه ۱۷ تیر تا ۲۶ مرداد ۲۸ مرداد تا یکم شهریور

همچنین امسال دانشگاه خواجه نصیر پس از سال ها اقدام به برگزاری ترم تابستانی کرده است و این درحالی است که دانشگاه های بزرگ دیگری مانند صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبایی، تربیت مدرس و علم و صنعت مانند سال های گذشته در تابستان ترم تحصیلی برگزار نخواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان